Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra blev det ju!!!Allting sitter löst i boetten här men jag ville ändå visa hur den kan se ut.
Kan ju bara säga att ha begäret minskade ju inte!!!!Allting sitter löst i boetten här men jag ville ändå visa hur den kan se ut.
Mumma!Förlåt om jag spammar. Jag har lovat de här bilderna.
Den var ganska risig när du köpte den. Den gick fint minns jag men den var risig. Du har putsat upp den snyggt. Den kunde inte ha fått en bättre ägare. Klockan är kult och jag har aldrig sett en annan klocka som liknar den där.
Ja ingen är gladare än jag att jag fick överta den,gillar den brutalt mycket för tavlan är magisk i olika ljus!så där är jag dig evigt tacksam.Den var ganska risig när du köpte den. Den gick fint minns jag men den var risig. Du har putsat upp den snyggt. Den kunde inte ha fått en bättre ägare. Klockan är kult och jag har aldrig sett en annan klocka som liknar den där.
Vi låtsas att hon sa "fläckigt" och sen går vi vidare.. Var stark!Klickade hem ett asbrutalt Camo/militärnato från Bukten.
Fruns kommentar: Det var lite flickigt.
Inte flickigt!passa kalas till klockan!Klickade hem ett asbrutalt Camo/militärnato från Bukten.
Fruns kommentar: Det var lite flickigt.
Coolt!! Tack!!
Riktigt fin bild!
Hoppas det är ok att jag lånar din bild att ha som mobilbakgrund?
Jaja men!det går så bra så blir ju bara glad att andra gillar bilden.Hoppas det är ok att jag lånar din bild att ha som mobilbakgrund?
Det där blir grymt det!! Bra jobbat!!!Har plockat ihop mitt verk till min NVCh-30 med 350 boett idag så det ligger på kontroll att visare och så inte krockar,och boetten är glas slipad och packningsbytt så nu får vi se när den blir ihopsatt.
Tack!glädjer och värmer med lite positiv uppmuntran efter allt djävulskap jag haft.Det där blir grymt det!! Bra jobbat!!!
Tror att Tullen gör det de ska. Postnord tror jag är kraftigt underbemannat. En ren gissning från mig.Hej!
Beställde en Vostok från Ryssland på Ebay för ett par veckor sedan. Vad jag förstått har den nu kommit in i Sverige, men det står ändå att förväntat ankomstdatum är i början av november. Någon som vet varför det tar sån tid? Är det tullen som är skeptiska mot paket från Ryssland och vill kolla dessa?
Tack på förhand!
Ja tack!men vi kan ta det ihop med bezelarna då ingen panik.Blev lite delar över efter tunnan som jag renoverade. Alltid tyckt att det är bättre att delar används än att de samlar damm.
Är det någon som behöver paddlar?
Först till kvarn gäller här.
Jag minns hur den såg ut när du köpte det där "vraket" Beo. Den var i riktigt, riktigt dåligt skick.Har plockat ihop mitt verk till min NVCh-30 med 350 boett idag så det ligger på kontroll att visare och så inte krockar,och boetten är glas slipad och packningsbytt så nu får vi se när den blir ihopsatt.
Tack för de orden!då kanske jag kan lägga till kultur arbetare i titlarna!Jag minns hur den såg ut när du köpte det där "vraket" Beo. Den var i riktigt, riktigt dåligt skick.
Klockan är en NVCh-30 och enligt vissa obekräftade rykten så gjordes det bara ett par hundra såna klockor. Det är en riktigt bra kulturgärning du gör där Beo!
Eventuellt kommande samlare av ryska dykarur kommer att uppskatta det där.
Klockan är nästan 50 år nu. Efter ditt arbete kommer den att gå i ytterligare 50 år.Tack för de orden!då kanske jag kan lägga till kultur arbetare i titlarna!
Skämt åt sido!orden värmer för arbetet.