• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Allting sitter löst i boetten här men jag ville ändå visa hur den kan se ut.
20181012_boettbezel.jpg
 
Den var ganska risig när du köpte den. Den gick fint minns jag men den var risig. Du har putsat upp den snyggt. Den kunde inte ha fått en bättre ägare. Klockan är kult och jag har aldrig sett en annan klocka som liknar den där.
Ja ingen är gladare än jag att jag fick överta den,gillar den brutalt mycket för tavlan är magisk i olika ljus!så där är jag dig evigt tacksam:).
 
Hej!

Beställde en Vostok från Ryssland på Ebay för ett par veckor sedan. Vad jag förstått har den nu kommit in i Sverige, men det står ändå att förväntat ankomstdatum är i början av november. Någon som vet varför det tar sån tid? Är det tullen som är skeptiska mot paket från Ryssland och vill kolla dessa?

Tack på förhand!
 
Hej!

Beställde en Vostok från Ryssland på Ebay för ett par veckor sedan. Vad jag förstått har den nu kommit in i Sverige, men det står ändå att förväntat ankomstdatum är i början av november. Någon som vet varför det tar sån tid? Är det tullen som är skeptiska mot paket från Ryssland och vill kolla dessa?

Tack på förhand!
Tror att Tullen gör det de ska. Postnord tror jag är kraftigt underbemannat. En ren gissning från mig.
 
Har plockat ihop mitt verk till min NVCh-30 med 350 boett idag så det ligger på kontroll att visare och så inte krockar,och boetten är glas slipad och packningsbytt så nu får vi se när den blir ihopsatt.:)
20181018_111038.jpg
20181018_111647.jpg
Jag minns hur den såg ut när du köpte det där "vraket" Beo. Den var i riktigt, riktigt dåligt skick.
Klockan är en NVCh-30 och enligt vissa obekräftade rykten så gjordes det bara ett par hundra såna klockor. Det är en riktigt bra kulturgärning du gör där Beo! :cigar:
Eventuellt kommande samlare av ryska dykarur kommer att uppskatta det där.
 
Jag minns hur den såg ut när du köpte det där "vraket" Beo. Den var i riktigt, riktigt dåligt skick.
Klockan är en NVCh-30 och enligt vissa obekräftade rykten så gjordes det bara ett par hundra såna klockor. Det är en riktigt bra kulturgärning du gör där Beo! :cigar:
Eventuellt kommande samlare av ryska dykarur kommer att uppskatta det där.
Tack för de orden:)!då kanske jag kan lägga till kultur arbetare i titlarna:p!
Skämt åt sido!orden värmer för arbetet:).
 
Jaha då uppdaterar vi lite med halvtaskiga kvällsbilder på min NVCh-30a igen,syns det nån skillnad på bilderna från förra veckan och idag?blir tyvär ingen wristshot idag för jag vill se att allt sköter sig innan jag tightar till locket och drar dit luggar o armband:).
20181018_191731.jpg
20181018_191745.jpg
20181018_191758.jpg
 
Tillbaka
Topp