Utvisaren
Diamant
Hysteriskt roliga. Har sett någon på bukten som gjort en urtavla med traktorn. Helt ok men skalle ha rövarpris om jag inte minns fel.Alltså traktorbilden!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hysteriskt roliga. Har sett någon på bukten som gjort en urtavla med traktorn. Helt ok men skalle ha rövarpris om jag inte minns fel.Alltså traktorbilden!!!
Ja sämre eftermiddag kan man ju ha det!ute och inspekterar jaktområde för första gången sen jag kom med i jaktlag.
Jo den boetten är lite udda. Påminner lite om de som sitter på vissa generalski. Men tavlan var ju hor cool som helst. Oklart vad det står men vi gissar på någon organisation. Anonyma Konstgödslare eller något annat välbehövligt som man lyckats orkestrera utan ett ministerium?Mitt fultema fortsätter!
Boettformen är väl helt ok, men skulle nog inte vinna några pris internationellt...
Får ta det lugnt på klockköpfronten ett tag, vart lite väl stora investeringar, köpte bl a de här dyra klocklådorna
Jo den boetten är lite udda. Påminner lite om de som sitter på vissa generalski. Men tavlan var ju hor cool som helst. Oklart vad det står men vi gissar på någon organisation. Anonyma Konstgödslare eller något annat välbehövligt som man lyckats orkestrera utan ett ministerium?
Såååå sant!
Du att eeh... jag har krumelurpiller som hanterar de flesta demoner.
Kanske hör ihop med din pastorala klocka?Jo, tavlan är cool!
Tror det är något med väg, har för mig att vi kom fram till det när jag visade den här första gången! Måste katalogisera mina klockor, har alldeles för dåligt minne!
"Om jag än vandrar i Gantklockans dal, mig skall intet fattas."
Gantklockans dal kan jag varmt rekommendera! You can check out any time you like, but you can never leave..
Right jag skall bara dra och träna. Men jag skall ha ölen i åtanke hela tiden! Bra initiativ!!!Och nu blev det pilsner.
Och det var ett bidrag till Ukraina. Lite kylskåpsmagneter osv.
Än så länge är Podstrana supertrevligt och mysigt. Antingen imorgon eller i övermorgon tänkte vi (jag och sambon) åka och kolla läget i Split. Det finns säkert en hel del saker man kan göra där.
Tackar, och ha det bra hemma i Sverige!
Jo den boetten är lite udda. Påminner lite om de som sitter på vissa generalski. Men tavlan var ju hor cool som helst. Oklart vad det står men vi gissar på någon organisation. Anonyma Konstgödslare eller något annat välbehövligt som man lyckats orkestrera utan ett ministerium?
Telefon och isterbandsfingrar"hor cool"
Måste bara fråga, vad det auto correct eller felstavning???
Just så man gör. Bravo!Nackdelen med att köpa antika franska bordsur är det blir mindre budget för läckra ryska klockor, fördelen är att fransosen kan säljas vidare för 5 gånger priset.
Tror han tagit av dina "krumelurpiller" för han verkar ganska avslappnad och bekymmersfriKanske hör ihop med din pastorala klocka?
"Jag är vägen, sanningen och livet."
"Om jag än vandrar i Gantklockans dal, mig skall intet fattas."
Kattan tog predikan med ett näst intill stoiskt lugn.
De är rätt bra. Numera ligger man inte på golvet som en idiot och skriker och håller för ögonen och öronen. Mer än på fredagkvällar då. Men det har ju andra anledningar (Nej, kan inte rekommendera någon att gå in i väggen. Stress förstör mer i hjärnan än vad man kan ana.)Tror han tagit av dina "krumelurpiller" för han verkar ganska avslappnad och bekymmersfri
Jo tack jag har varit in i den jag med... Minnet bland annat är inte vad det har varit längre kan jag säga...De är rätt bra. Numera ligger man inte på golvet som en idiot och skriker och håller för ögonen och öronen. Mer än på fredagkvällar då. Men det har ju andra anledningar (Nej, kan inte rekommendera någon att gå in i väggen. Stress förstör mer i hjärnan än vad man kan ana.)
Det är därför man har dubbletter... ooooh... en sån har jag inte!!!Jo tack jag har varit in i den jag med... Minnet bland annat är inte vad det har varit längre kan jag säga...
Jag vet!! Det värsta är att det inte är bara klockor det gällerDet är därför man har dubbletter... ooooh... en sån har jag inte!!!
Jag hör dig broder! En sista innan vardagslivets tråk och tvång kommer över en imorgon.Och nu blev det pilsner.
Tre påsar spiskummin... lär ju räcka tills folk dricker gravöl för en.Jag vet!! Det värsta är att det inte är bara klockor det gäller
De är rätt bra. Numera ligger man inte på golvet som en idiot och skriker och håller för ögonen och öronen. Mer än på fredagkvällar då. Men det har ju andra anledningar (Nej, kan inte rekommendera någon att gå in i väggen. Stress förstör mer i hjärnan än vad man kan ana.)
Jo tack jag har varit in i den jag med... Minnet bland annat är inte vad det har varit längre kan jag säga...
Det är därför man har dubbletter... ooooh... en sån har jag inte!!!
Jag vet!! Det värsta är att det inte är bara klockor det gäller