• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Ackee

Panerai
2-Faktor
Några av de här kan nog vara i ok storlek om man plockar av appledelen?

Screenshot_20220820-205751_Alibabacom.jpg
Screenshot_20220820-205352_Alibabacom.jpg
Screenshot_20220820-205328_Alibabacom.jpg


Det här då?
Screenshot_20220820-205728_Alibabacom.jpg


Kanske skall passa på o köpa en gäng klockor med?!

Screenshot_20220820-205518_Alibabacom.jpg


 

Utvisaren

Patek
Några av de här kan nog vara i ok storlek om man plockar av appledelen?

Screenshot_20220820-205751_Alibabacom.jpg
Screenshot_20220820-205352_Alibabacom.jpg
Screenshot_20220820-205328_Alibabacom.jpg


Det här då?
Screenshot_20220820-205728_Alibabacom.jpg


Kanske skall passa på o köpa en gäng klockor med?!

Screenshot_20220820-205518_Alibabacom.jpg
Alltså jag hittade de vanliga samt vita och mörkblå med flamingos på. Alltså samma som hos CNS. Minorder var väl 10 av var sort. Intresse? Banden lär ju gå på en tjuga stycket. Frakt till SE lika mycket. Postmords skålpund och så frakt till slutanvändare. Utan att räkna i detlalj.... 20+20+15+15 för ett band. Ie 70kr jfr CNS som tar 80 plus frakt för ett band. Beställer man 2 band blir det typ 64 kr / band. 4 band ca 59 kr st.

Reservation, jag har inte kollat minorder på alla men en av dem var min 10 st.
 

Delgada

Patek
Har vart o handlat lite bös, bl a denna sladdhållare som jag precis monterat 😃

Zim har fått hänga på idag...

20220820_172711.jpg

Klockbyte!

Zim:en jag hade på tidigare har visst inte gått på hela dagen, kanske behöver service.

Har kommit på ett nytt tema, mina fulaste ryska klockor!

Zim:en kan vara starten, nu följer en Vostok Troika! Egentligen rätt cool enligt mig själv...

20220820_203910.jpg


Vilken som är fulast har jag inte riktigt bestämt än och jag själv tycker inte någon är egentligen särskilt ful, men baserar det lite på vad jag skulle tyckt för kanske 20 års sedan och var min fru tyckt om vissa klockor.

Gissar även att andra skulle tycka en del av dem är fula (särskilt utanför denna tråden).

Ha en bra lördag!
20220820_203910.jpg
I mitt tycke båda två riktigt snygga klockor! Finns inte det minsta fulhetsfaktor i någon av dem.
Smaken är ju förstås individuell och fri..
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Alltså jag hittade de vanliga samt vita och mörkblå med flamingos på. Alltså samma som hos CNS. Minorder var väl 10 av var sort. Intresse? Banden lär ju gå på en tjuga stycket. Frakt till SE lika mycket. Postmords skålpund och så frakt till slutanvändare. Utan att räkna i detlalj.... 20+20+15+15 för ett band. Ie 70kr jfr CNS som tar 80 plus frakt för ett band. Beställer man 2 band blir det typ 64 kr / band. 4 band ca 59 kr st.

Reservation, jag har inte kollat minorder på alla men en av dem var min 10 st.

Kollat på Aliexpress?? Där slipper du minorder... och momsen har jag aldrig behövt betala.
 

Chimy27

Cartier
Perfekt klocka och simma med i Kroatien!

Har inte besökt Podgora, men väl Split ett par gånger! Spenderade två veckor i Istrien i början av sommarn, jag gillar Kroatien!

Ha det oförskämt bra!
Än så länge är Podstrana supertrevligt och mysigt. Antingen imorgon eller i övermorgon tänkte vi (jag och sambon) åka och kolla läget i Split. Det finns säkert en hel del saker man kan göra där.

Tackar, och ha det bra hemma i Sverige!
 
Senast ändrad:

Utvisaren

Patek
Än så länge är Podgora supertrevligt och mysigt. Antingen imorgon eller i övermorgon tänkte vi (jag och sambon) åka och kolla läget i Split. Det finns säkert en hel del saker man kan göra där.

Tackar, och ha det bra hemma i Sverige!
Det är skapliga sommardagar även i södra svedala i alla fall. Man vill gärna sitta och ta en drink. Men det vill man ju alla dagar... 🤔
 
Topp