• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Nu blir det Okean-porr vare sig ni vill eller inte 😍😍

Screenshot_20220821-200227_Gallery.jpg


Screenshot_20220821-200200_Gallery.jpg


Screenshot_20220821-200247_Gallery.jpg


Screenshot_20220821-200315_Gallery.jpg


Screenshot_20220821-200335_Gallery.jpg


Såå jävla snygg!!
Lite bilder vid havet och solnedgång, klipp in nån enhörning som flyger förbi sedan kan du kränga verken på Bukowskis med frasseklockan!
 

Utvisaren

Patek
Fasen inte lätt! Själv vart där med ett par gånger, förhoppningsvis var sista gången det var riktig illa. Har också sämre minne.

Inte alltid lätt o leva, men det finns mycket nytt kul och upptäcka! Tänker då främst på fler ryska klockor (och även dubletter 🤣).

Har lyckats få tag på en polermaskin, så nu skall jag lära mig polera tappar med 😀, alltid något nytt att lära inom klockor!

Ha en trevlig kväll kamrater o ta hand om er!
Trevligt! En begsgnad eller hittat en ok ny?
 

Rooster91

Panerai
Fasen inte lätt! Själv vart där med ett par gånger, förhoppningsvis var sista gången det var riktig illa. Har också sämre minne.

Inte alltid lätt o leva, men det finns mycket nytt kul och upptäcka! Tänker då främst på fler ryska klockor (och även dubletter 🤣).

Har lyckats få tag på en polermaskin, så nu skall jag lära mig polera tappar med 😀, alltid något nytt att lära inom klockor!

Ha en trevlig kväll kamrater o ta hand om er!
Jag med! Kanske är en gemensam nämnare för att snurra in på ryska ur? 🤔
Att vara utbränd var riktigt illa tänkte jag tills jag åkte på postcovid, herrejävlar vilka dalar det har vart..

Hursomhelst tänker inte deppa ner hela tråden, saker ser faktiskt något ljusare ut igen.
Bjuder på en rolig katt historia.

När jag var en ung man i 20 års åldern, kom jag hem från en krogrunda och lång tågfärd hem rätt överförfriskad.
Ni vet dom där 2 helt onödiga ölen på slutet när man lyckas hälla mer öl utanför än i munnen.
Sen en dryg timmes tågresa där utsidan snurrar lite för mycket.

På den tiden bodde jag 3 våningar upp med en spiraltrappa.
Så påväg upp för trappan börjar jag känna mig riktigt illamående av att gå runt o upp.
Lyckas precis nå fram till dörren o låser upp öppnar den fort och bara kaskadspyr rätt in I lägenheten.

I lägenheten precis framför dörren satt min kära katt o vänta troget på min ankomst...
Ja han vart helt dränkt och sprang fort som fan därifrån.
2 meter framför ytterdörren är toaletten o jag lyckas spy hela vägen fram dit.
Jag spyr även över handfat o toalett innan jag ens fått upp locket.

Tur för mig så var min sambo bortrest den natten.
Sen var det bara att moppa och duscha katt.
 

Delgada

Patek
Nu stundar en ny vecka. Jag tänkte ta en vit vecka.😯
Nej ingen sån där tråkig vit vecka när man bara dricker buljong kokt på utspätt vatten.😉
Nej en vecka med mina vita sommargummiband. Som en liten avskedsblinkning till den augusti som är på sluttampen, och så även sommaren 2022.
Det blir dessa tre som får samsas om handledstiden tänkte jag.
20220821_212908.jpg
 

Utvisaren

Patek
Jag med! Kanske är en gemensam nämnare för att snurra in på ryska ur? 🤔
Att vara utbränd var riktigt illa tänkte jag tills jag åkte på postcovid, herrejävlar vilka dalar det har vart..

Hursomhelst tänker inte deppa ner hela tråden, saker ser faktiskt något ljusare ut igen.
Bjuder på en rolig katt historia.

När jag var en ung man i 20 års åldern, kom jag hem från en krogrunda och lång tågfärd hem rätt överförfriskad.
Ni vet dom där 2 helt onödiga ölen på slutet när man lyckas hälla mer öl utanför än i munnen.
Sen en dryg timmes tågresa där utsidan snurrar lite för mycket.

På den tiden bodde jag 3 våningar upp med en spiraltrappa.
Så påväg upp för trappan börjar jag känna mig riktigt illamående av att gå runt o upp.
Lyckas precis nå fram till dörren o låser upp öppnar den fort och bara kaskadspyr rätt in I lägenheten.

I lägenheten precis framför dörren satt min kära katt o vänta troget på min ankomst...
Ja han vart helt dränkt och sprang fort som fan därifrån.
2 meter framför ytterdörren är toaletten o jag lyckas spy hela vägen fram dit.
Jag spyr även över handfat o toalett innan jag ens fått upp locket.

Tur för mig så var min sambo bortrest den natten.
Sen var det bara att moppa och duscha katt.
Visst fan är det ljusare! Åter på jobb heltid ett år och det rullar på! 🥳🥳🥳
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag med! Kanske är en gemensam nämnare för att snurra in på ryska ur? 🤔
Att vara utbränd var riktigt illa tänkte jag tills jag åkte på postcovid, herrejävlar vilka dalar det har vart..

Hursomhelst tänker inte deppa ner hela tråden, saker ser faktiskt något ljusare ut igen.
Bjuder på en rolig katt historia.

När jag var en ung man i 20 års åldern, kom jag hem från en krogrunda och lång tågfärd hem rätt överförfriskad.
Ni vet dom där 2 helt onödiga ölen på slutet när man lyckas hälla mer öl utanför än i munnen.
Sen en dryg timmes tågresa där utsidan snurrar lite för mycket.

På den tiden bodde jag 3 våningar upp med en spiraltrappa.
Så påväg upp för trappan börjar jag känna mig riktigt illamående av att gå runt o upp.
Lyckas precis nå fram till dörren o låser upp öppnar den fort och bara kaskadspyr rätt in I lägenheten.

I lägenheten precis framför dörren satt min kära katt o vänta troget på min ankomst...
Ja han vart helt dränkt och sprang fort som fan därifrån.
2 meter framför ytterdörren är toaletten o jag lyckas spy hela vägen fram dit.
Jag spyr även över handfat o toalett innan jag ens fått upp locket.

Tur för mig så var min sambo bortrest den natten.
Sen var det bara att moppa och duscha katt.

🤣 Hur länge tog det innan han förlät dig?
 
Topp