Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har några bezel som nog gärna skulle byta ägare.Vad hette sidan som var igång man kunde beställa vridringar osv?
Hmm funderar nog främst på testa en helblå till zissouen! Tack för förslagenJag har några bezel som nog gärna skulle byta ägare.
Ifall det var något som liknar någon av dessa du tänkt dig?
Smörkniv funka!
Nu behöver jag bara hitta en grym bezel! Vart kunde man hitta det nu?
Tänkte föreslå Klockanett.se men såg just att han hade stängt butiken pga kriget. Retligt då det var öppet förra veckan.Hmm funderar nog främst på testa en helblå till zissouen! Tack för förslagen
O god morgon!
Raketfart på pendeltåget mot jobbet.
Jag har ev en blå. Ska rota runt lite hemma. Bild kommer förhoppningsvis efter lunch om jag hittar den. Köpt på Klockanett för något år sedan och inte använd.Smörkniv funka!
Tänkte föreslå Klockanett.se men såg just att han hade stängt butiken pga kriget. Retligt då det var öppet förra veckan.
Men om du har tur kanske du kan kontakta honom via facebooksidan och köpa . Han hade flera snygga blå.
Annars kanske det funkar med https://www.vostok-watches24.com/ Verkar lite krångligt men inte omöjligt att beställa därifrån nu, men man kan ju alltid skriva och fråga.
Alternative shipping routes for countries that cannot be supplied by Russian Post
Here you will find news about VOSTOK watches, the VOSTOK watch manufacturer and of course also about Vostok-Watches24. The news are sorted chronologically starting with the latest date.www.vostok-watches24.com
Väl på plats på jobbet tyckte jag att det var oväntat svårt att läsa av tiden. Det visade sig att jag faktiskt hade satt tiden en timme för tidigt, så på sätt och vis har du lite rätt i alla fall. Jag kom dock med rätt tåg, men det kunde ha blivit lite tokigt där...Tänkte snabbt, men herre min gud vad tidigt du åker till jobbet, mitt i natten innan jag insåg att det var 24h tavla
Najs! Hör av digJag har ev en blå. Ska rota runt lite hemma. Bild kommer förhoppningsvis efter lunch om jag hittar den. Köpt på Klockanett för något år sedan och inte använd.
Här kommer foto som utlovat. Köpt på Klockanett. Oanvänd. Lite lurig färg. Ser klarblå ut i dagsljus men får en liten blålila känsla inomhus (eller så har jag bara fel på färgseendet). Hör av dig om den är av intresse.Smörkniv funka!
Jag bidrar med min variant på blå vridring i kombination med blå tavla. Jag tycker att mörkblå ring ger en ganska snygg markering mot den ngt ljusare tavlan.Här kommer foto som utlovat. Köpt på Klockanett. Oanvänd. Lite lurig färg. Ser klarblå ut i dagsljus men får en liten blålila känsla inomhus (eller så har jag bara fel på färgseendet). Hör av dig om den är av intresse.
Nog läsvärd!Funderar på att beställa en bok. Någon som läst den och kan ge ett omdöme? Misstänker att det inte finns något i den, som man inte kan hitta på nätet. Men det är alltid kul att ha en riktig bok att bläddra i
Funderar på att beställa en bok. Någon som läst den och kan ge ett omdöme? Misstänker att det inte finns något i den, som man inte kan hitta på nätet. Men det är alltid kul att ha en riktig bok att bläddra i
När man tröttnat på att hunden inte lyssnar till kommandot "sitt"....Dags o gå ut med hunden? Någon?
En replika av en rysk klocka alltså... NU har jag sett allt...
Ful och dåligt gjord var den också...
new or like new ...En replika av en rysk klocka alltså... NU har jag sett allt...
Den saknar tom röken bakom stridsvagnen.En replika av en rysk klocka alltså... NU har jag sett allt...
Nä, jag har bara den lite mer modesta presidentkronografen tillägnad Jeltsin...