Ja här är 2 bra böcker!Funderar på att beställa en bok. Någon som läst den och kan ge ett omdöme? Misstänker att det inte finns något i den, som man inte kan hitta på nätet. Men det är alltid kul att ha en riktig bok att bläddra i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja här är 2 bra böcker!Funderar på att beställa en bok. Någon som läst den och kan ge ett omdöme? Misstänker att det inte finns något i den, som man inte kan hitta på nätet. Men det är alltid kul att ha en riktig bok att bläddra i
Добрый вечер!
Nja, tror han har en Zlatoust ...Största klockan du har?
Största klockan du har?
Jag har massor till bra pris...Tips på bund?!
Jag har massor till bra pris...
Skall kolla men jag har nog i alla fall några splitter nya liggandes någonstans på lagret. Ska bara hitta dem... och hoppas att jag minns rätt...
Största klockan du har?
Så där lågt får man inte flyga!Dags o gå ut med hunden? Någon?
Nja, tror han har en Zlatoust ...
Hm. Komplett med farces (fascist) yxa och allt. Är det något polis/domstolsväsende man gör reklam för?Добрый вечер!
...oops... Figuren är Sankt Kristoffer.Hm. Komplett med farces (fascist) yxa och allt. Är det något polis/domstolsväsende man gör reklam för?
Ouroboros runt urtavlan va spännande..Hm. Komplett med farces (fascist) yxa och allt. Är det något polis/domstolsväsende man gör reklam för?
Ouroboros runt urtavlan va spännande..
..som tydligen står för evigheten. Ja.. Jag kommer inte sälja den...
För vidare detaljer, kontakta Napoleon
Står för övrigt på en rysk byrå från 1830 nu..
Oj!
Själv lyckades jag precis köpa den här ifrån Ukraina.
Oj!
Själv lyckades jag precis köpa den här ifrån Ukraina.
Aha. Bilisternas skyddshelgon. Eller alla resandes helgon. Hittar du en pjäs med Sankta Barbara så hojta. Artilleristernas eller "alla som dör plötsligt" skyddshelgon....oops... Figuren är Sankt Kristoffer.
Alltså inget konstigt med farces yxa. Svenska polisen har 2 korsade sådana i sitt vapen. Verkställer rättvisan helt enkelt....oops... Figuren är Sankt Kristoffer.
Jag föreslår att du lägger ner alla överflödiga kockor i en kartong (packa väl!) och skicka dem till mig så kan jag förbarma mig över dem. Vänta... då har ju plötsligt jag för få klocklådor, svårlöst ekvation detta...God morgon!
Rysslådan är full, och även om jag köper 2 lådor till får inte alla plats. Hur gick detta till?