Randig Raketa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Randketa?Randig Raketa?
Eller Uvisarens ljumna vatten utan buljong …Finns bättre dipp till fredagsmyschipsen än köttsoppa...
Luch binnikemasktavla?Trålar internet igen!
Om man har för lätt att läsa siffrorna på klockan! Luch löser det!
Raduga
En variant på @Utvisaren s blåa
Luch binnikemasktavla?
Var det inte olika grader av skicklig pilot den där siffran i mitten?Ibland behöver man inte köpa nytt, bara leta i lådan.
Har en tavla samt två andra liknande, fast de är väl något annat!
Edit: bbc är väl flygvapnet, men vad är den svarta?
BBC är alltså VVS... nån rörpulares klocka du har där....Ibland behöver man inte köpa nytt, bara leta i lådan.
Har en tavla samt två andra liknande, fast de är väl något annat!
Edit: bbc är väl flygvapnet, men vad är den svarta?
Jag fick fn för att jag gick omkring i Ståkkolm med en klocka på varje arm. Fick ta av en... livet är hårt ibland. Fick en öl dock!Hej kompisar. Har just tittat på Deadpool 2 med dottern. Sjukt rolig film.
Nu är det visst klockbyte.
Här var definitivt inte någon soppa på en spik.Grosshandlarn är tillbaka!
Riktigt rolig! Ettan också, sjukt skön humor.Hej kompisar. Har just tittat på Deadpool 2 med dottern. Sjukt rolig film.
Nu är det visst klockbyte.
BBC är alltså VVS... nån rörpulares klocka du har där....
Jag känner BBC som ngt helt annat.BBC är alltså VVS... nån rörpulares klocka du har där....
Jag känner BBC som ngt helt annat.
Men då skulle urtavlan varit stor och svart …
Precis det jag tänkte på!!!Aha, jag förstår precis vad du menar!!!
Verkligen inte. Och medan man letar kan man ju lägga in något annat kul att jämföra mot. Stilmässigt slirar ju ryssarna lite mot resten av världenSåg nu det finns nya såna jag nämnde att köpa också. Kan ha sina poänger det med, nya klockor. Och det ena utesluter inte det andra.
Men var är du? Helikoptern ser inte så svensk ut?Ryssland spionerar …
Blackhawk UH-60 eller "helikopter 16" som den heter i försvarsmaktens system.Verkligen inte. Och medan man letar kan man ju lägga in något annat kul att jämföra mot. Stilmässigt slirar ju ryssarna lite mot resten av världen
Men var är du? Helikoptern ser inte så svensk ut?
Färdig med servicen av denna nu
Riktigt cool klocka. Lyckats hitta Moskva och New York på vridringsinlägget mer har jag inte orkat googla upp
Visste inte att vi skaffat någon ny helikopter sedan Puman. Najs.Blackhawk UH-60 eller "helikopter 16" som den heter i försvarsmaktens system.
Och modermodemet? Fick du signal?Ah, gott jobbat!!!
Alltid skönt och kul när man får något och fungera bra efter att ställt urvinkeln och justerat klocktapparnas regleringsvertikal på ett optimalt sätt!!!
Visste inte att vi skaffat någon ny helikopter sedan Puman. Najs.