Vostok
Guld
HAHAHAHAHAHA!!! Underbart!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gillar inte amerikaner va? Eller bara deras gamla flygplan?
Bund, suck!Min första encounter med B-52:an.
Rätt pampigt flygetyg får arméknekten erkänna.
Men då passar helsvart militär Komandirskie på svart ryskt bund. Amerikanskt 50-tal möter ryskt 60-tal.
Det där budet var väl lite väl generöst? Vad ska frugan säga??
Amerikaner är lättsamma och trevliga, förvånansvärt enkla att kommunicera med, som så många andra människor. Deras statsledning lämnar dock mycket, mycket att önska över.. Vilket nog stämmer för de flesta stormakter.
Nåja, låt freakshowen i Washington pågå i några år till så får de uppleva sitt eget 1991 sedan
Bäst och inte säga nått!
Får väl sälje en njure? Någon som behöver en?
Jo, har funderat på om inte det skulle kunna hända där med...
LövhRtt.Kan inte stava, insåg också att det var rätt dyr frakt, så hoppas verkligen inte han accepterar, tror för sig inte det är så stor risk...
Muppajävlar som bor här stans godtemplate o smmoooti drickate.Fullo h gladh iståkkolmmen ingen vill leka. Ksg är int bitter vla skitstad.
Blä.Muppajävlar som bor här stans godtemplate o smmoooti drickate.
Undrar om @Utvisaren har ramlat i vattnet? Den där klockan är ju knappast vattentät
Själv jobbar jag vidare med en projektklocka. Jag har fått den att gå hyggligt men det saknades shims till balansen så jag fick leta i hushållet efter nått som är lagom tjockt. Aluminiumfolie var för tunn, men har funkat för mig tidigare. Vad är då lagom tjockt? Ölburk förstås (så får man ju dricka öl som en bonus )
Fram med mikrometern
Det behövdes två bitar för att nå rätt höjd. Man måste vara riktigt noga när man klipper till bitarna.
Mycket snyggt val!välkommen hit med.Favoritpjäsen.
Ja nån sorts förmiddag är det ju.God förmiddag.
Ja nån sorts förmiddag är det ju.
God eftermiddag då...?Ja nån sorts förmiddag är det ju.
Tack för referensen! Jag skrev i första hand om Goroda, men det är ju i det sammanhanget omöjligt att undvika att komma in på bezeln och dess egenheter vs tidszoner. Dessutom tycks ju även 24-timmarsmodellens bezel ha samma layout.Mer info