• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

branting

Cartier
Nämen! Kul att du är i tråden igen!

Är det @branting som har bytt till sig ytterligare en Zlatoust?

Vad blev det istället?

Vostoken mår nog bara bra och vara ute lite själv och få lite mer patina 😃

Edit: Föresten så verkar ni även ha en död haj i trädgården!!!
Oskyldig faktiskt 😂 Men om någon mer överväger tokerier likt detta, så är mitt hem alltid öppet för fler zlatoustar 😉
 
Senast ändrad:

Rooster91

Panerai
Nuså! Osäker på bandet bara. Fina underlägg hos psykolog.
IMG_20220829_164222.jpg
IMG_20220829_155733.jpg
 

branting

Cartier
Nämen! Kul att du är i tråden igen!

Är det @branting som har bytt till sig ytterligare en Zlatoust?

Vad blev det istället?

Vostoken mår nog bara bra och vara ute lite själv och få lite mer patina 😃

Edit: Föresten så verkar ni även ha en död haj i trädgården!!!
När Branting får reda på att jag sålt den är den nog fasen bäst att dra... Han vill säkert ha en förklaring på varför jag gjorde det🤔
Mycket riktigt! Väntar på en förklaring. Med tanke på hur bra den behöver vara, så är jag villig att vänta några dagar. Fila noga på den 😉😂 Kanske läge att anlita en försvarsadvokat till och med 🤔 Ordföranden i ”zlatoustarnas vänner” tar inte lätt på avhopp 😬 Skämt åsido, sjukt spänd på vad du bytte den emot 🙂
8F1D45B3-2F71-4A44-B8D4-6A82A250527E.jpeg
 
Senast ändrad:

hepanter

Patek
2-Faktor
Mycket riktigt! Väntar på en förklaring. Med tanke på hur bra den behöver vara, så är jag villig att vänta några dagar. Fila noga på den 😉😂 Kanske läge att anlita en försvarsadvokat till och med 🤔 Ordföranden i ”zlatoustarnas vänner” tar inte lätt på avhopp 😬 Skämt åsido, sjukt spänd på vad du bytte den emot 🙂
8F1D45B3-2F71-4A44-B8D4-6A82A250527E.jpeg
#Norrländsktystnad (eller hur @Vostok )
 

Utvisaren

Patek
Några vänner kom hem från semester i Slovakien. Nu går alla tre i alla fall. Skall de gå bättre utan reservdelar får man väl skicka dem till Kapernaums salar och nejder.
20220829_175331.jpg
@Ackee skall se om jag kan få på rätt visare på den vänstra och även testa de aftermarket visarna till subdial. Tror de små var till Tissot eg? Rätt diameter oavsett. I hålet då.
 
Topp