Utvisaren
Diamant
Vi byter drog.God eftermiddag då...?
Saatana. Festen var ju på nån båt. Allt gungar och snart tåget hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi byter drog.God eftermiddag då...?
Man åker tåg en gång om året och vad händer. TÅGFEL INNAN TÅGET ENS ANLÄNT. Helt jävla otroligt.
Den här Ryssen kom i min ägo idag efter min gamla morfar. Har tyvärr inte hunnit göra någon som helst efterforskning i vad det är eller hur det ligger till med äkthet. Kul oavsett.
Fasen va kul! Alltid velat ha en äkta plasttavla istället för keramisk som på min SMP. Tack för länk!Najs, 100% äkta. Antaligen 100% äkta plast i tavlan med .
Tusen tack!Mycket snyggt val!välkommen hit med.
Vi byter drog.
Saatana. Festen var ju på nån båt. Allt gungar och snart tåget hem.
Jag åkte tåg varje dag till jobbet förut och det var fel precis varje dag, både på tåg, spår och personalbrist.Man åker tåg en gång om året och vad händer. TÅGFEL INNAN TÅGET ENS ANLÄNT. Helt jävla otroligt.
Tack för referensen! Jag skrev i första hand om Goroda, men det är ju i det sammanhanget omöjligt att undvika att komma in på bezeln och dess egenheter vs tidszoner. Dessutom tycks ju även 24-timmarsmodellens bezel ha samma layout.
Nej men jag har varit på den båten själv en gång i tiden då en ex flickvän hade sin födelsedagsfest där... Det jag minns bäst därifrån är när hon skulle sjunga och va en aning överförfriskad och ramlade baklänges in i trumsetet med ett rejält avslutande soloHar du vart ute o spionerat nu igen?!
Har Exxon Valdez gått på grund i urverket eller är det inte olja?Ain't it fun?!
Inte ens jag...Nej men jag har varit på den båten själv en gång i tiden då en ex flickvän hade sin födelsedagsfest där... Det jag minns bäst därifrån är när hon skulle sjunga och va en aning överförfriskad och ramlade baklänges in i trumsetet med ett rejält avslutande solo
Vi med lite åldersberikning och musikintresse lyssnade på originalet 1978. Bättre än snorting Axl ...Ain't it fun?!
Har Exxon Valdez gått på grund i urverket eller är det inte olja?
Va lite försiktig med lösningsmedel på "pallet fork" för de rubinstavarna sitter ibland fast med shellack som kan lösas upp om man har oturNej, det är färg från datumhjulet!
Visade klockan för ett tag sedan, nu är det dags för service .
Första doppet, rengörning #1 i aceton
Va lite försiktig med lösningsmedel på "pallet fork" för de rubinstavarna sitter ibland fast med shellack som kan lösas upp om man har otur
Inga besvärade blickar från medresenärer?Tågnöje.
Trodde det ett tag men jag hade visst gylfen öppen.Inga besvärade blickar från medresenärer?
Remarkabel skillnad i precision. 420 caset kan man byta ring med bara händerna. Nästa bara tvärvägrar att åks på plats med fjädern och den tredje får jag inte av vridringen ens. Behövs nog lite 5.56. Möjligen 7.62.Trodde det ett tag men jag hade visst gylfen öppen.
3 varv pentylstubin mellan bezel och boett brukar fungera om dom sitter fast.Remarkabel skillnad i precision. 420 caset kan man byta ring med bara händerna. Nästa bara tvärvägrar att åks på plats med fjädern och den tredje får jag inte av vridringen ens. Behövs nog lite 5.56. Möjligen 7.62.
3 varv pentylstubin mellan bezel och boett brukar fungera om dom sitter fast.