• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
God morgon vänner! Jag noterar att det är Mir-måndag.
💙💛
1662962567451.png
 

MAz_666

Rolex
Stort tack för info, spännande och intressant läsning. 👍😊

Det där skulle ju helt klart kunna passa mig. Men detta med fakes är ju tråkigt men skulle det dyka upp någon som är legit får trådmedlemmer gärna tipsa. Eller om jag ser något frågar jag expertisen här. 🙏😃

Dagens bilder från mig. Trevlig dag allihopa! 😊
Här har du en schyst Gen1:a, som skumögde gammelsmurfen tycker ser riktigt OK ut.
Drar den iväg i pris?
Kan man ha tur och ful-buda 3 sek innan slut?
Saknar bara wire-luggarna; såna hittar man löst!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Här har du en schyst Gen1:a, som skumögde gammelsmurfen tycker ser riktigt OK ut.
Drar den iväg i pris?
Kan man ha tur och ful-buda 3 sek innan slut?
Saknar bara wire-luggarna; såna hittar man löst!

Tack så jättemycket! 🙏🏻😍
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Jo, alltid kul o se vilken typ av förpackning man får!

Härligt när klockan luktar kattmat, med en liten hint av gödsel 🥰 Fasen, jag vill ha katt, men frugan säger tvärnej! 😢

Här är den, min andra rysskronograf! 😇

20220912_203824.jpg
Hehe å fasen jag körde förvisso flytgödsel dessa dagar, kanske satt på händerna rent utav😂 de får du på köpet. Den är iaf inte använd på en evighet.
Du bevisa ju att klockan iaf inte va "död" som i stendöd. Tänk va nyttigt de skulle vara att vara lite mer händig
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Hehe å fasen jag körde förvisso flytgödsel dessa dagar, kanske satt på händerna rent utav😂 de får du på köpet. Den är iaf inte använd på en evighet.
Du bevisa ju att klockan iaf inte va "död" som i stendöd. Tänk va nyttigt de skulle vara att vara lite mer händig

Tror nog allt att du är rätt händig, fast kanske mer när det gäller större saker som t.ex. traktorer! Där har jag väldigt dålig koll!!!

Skulle jag köpa en traktor som skulle gå sönder, så kan du få köpa den av mig sedan så får du visa hur händig du är 🤩
 
Topp