• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Daion

Panerai
2-Faktor
Добрый вечер, дорогие друзья! 😍 Это мои любимые часы из России! Слава России! ;)

s-l1600.jpg
Kan förstå att du gillar den. Ser galet lyxig ut. Vad är det för en speciell modell? 😊
Trevlig afton!

Edit: Är detta Putins festklocka? 😃
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Snygg klocka och välkommen till Zlatoust-träsket 🙂 De har en tendens att bli fler 😉
Vilka godbitar! 😃

Härligt
Blir spännande att få hem den, jag har funderat att testa mitt mossgröna natobabd även om den är lite för smal. Men hade den på titan zlatousten. Inte så kul att ha skinnband i ladugården. Jag knep de sista exet 46 mm med vänstermonterad krona, kommer ju ta en stund att få in nya som han skrev.
Nu tar du genast ditt förnuft till fånga min unge herre @hepanter och ser till att skicka den där bronze-saken ögonaböj åt mitt håll då jag håller dig som ytterst ansvarig för att ha lockat ner mig i detta bottenlösa träsk. 😉

Och låtsas inte att du sover för det tror jag inte ett ögonblick på, bara så att du vet. 🧐😊
 
Senast ändrad:

hepanter

Patek
2-Faktor
Förbannade yrkesval!!!inte ens på lördagar får man va i fred😡!plikten kallar eller vad säger du @hepanter ?😁morrn föresten!😊
image.jpg
image.jpg

Såg ni?en regnbåge!!!👌😁
Instämmer i klagokören😦 lägger också till söndagar i eländet, allt för att förse landet med mat. Tur man har klockorna att mysa med.
En Zlatoust kommer ju iaf dämpa ångesten en aning. Morn morn förresten, vi får slava på och hålla samhället igång @Beo
 

MAz_666

Rolex
Väldigt generöst, jag tackar och bockar! PM skickat! 😊


Ja, den där flyger ju inte direkt under radarn, jag gillar den. Tack för tipset, skakollas upp. 👍😊


Vilken fin, den diggar jag skarpt! 👍😊


Snyggt med bund och cool klocka. 👍😊


Hårdaste arbetarna behöver de hårdaste klockorna. 👍😃
Slår mig inte för bröstet, men om du i vår sökfunktion söker på ”historia” och publicerat av undertecknad, så har jag förutom om en hel del annorlunda och coola ryssar - gjort inlägg med lite historisk djuplodning om just de tre NVCh30-dykarna.
Read ’em and weep!
😉😂💪🏼👍🏽
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Förbannade yrkesval!!!inte ens på lördagar får man va i fred😡!plikten kallar eller vad säger du @hepanter ?😁morrn föresten!😊
image.jpg
image.jpg

Såg ni?en regnbåge!!!👌😁

Instämmer i klagokören😦 lägger också till söndagar i eländet, allt för att förse landet med mat. Tur man har klockorna att mysa med.
En Zlatoust kommer ju iaf dämpa ångesten en aning. Morn morn förresten, vi får slava på och hålla samhället igång @Beo

Tack för att ni finns ni superhjältar, ni som jobbar på helger då vi vanliga dödliga får vara lediga!!! 🥰

Slänger in en bild på min KRT i morgonljus!

Ha en bra lördag kamrater!

20220910_090654.jpg
 

Delgada

Patek
Härligt
Blir spännande att få hem den, jag har funderat att testa mitt mossgröna natobabd även om den är lite för smal. Men hade den på titan zlatousten. Inte så kul att ha skinnband i ladugården. Jag knep de sista exet 46 mm med vänstermonterad krona, kommer ju ta en stund att få in nya som han skrev.
Mossgrönt till bronsklockan blir snyggt. Tror även att blått blir bra till brons.
Jag har ett blått nylon-nato över. Vill du ha det? Säg bara till så skickar jag det.
 
Topp