Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fångat!!!Lördagspaket öppning
Väntat länge på de här. Kändes bra
![]()
![]()
Den där tavlan är så NOS-ig att man nästan blir förbannad!Fika innan konsert med orkestern.
![]()
En av medlemmarna i orkestern kommer från Ukraina och flera i publiken är på flykt undan kriget, så jag visar mina sympatier med rostfri länk från Ukraina.
![]()
Lördagspaket öppning
![]()
![]()
Armbandet är faktiskt NOS. Levererades i originalförpackning. Så, ganska tajt känsla i länken. Dock var den ju typ 4 cm för lång, men den operationen beskrev jag i ett tidigare inlägg.Den där tavlan är så NOS-ig att man nästan blir förbannad!
Grym länk åsså! (Härligt "vinglig" va?)
![]()
![]()
Fina båda två och den högra är inte helt enkel att hitta, snyggt jobbat!Lördagspaket öppning
![]()
![]()
Är det en skugga som lurar ögat, eller är sekundens hål ocentrerat? Det ser ut som om sekunden sitter högt höger "i hålet".Kronograf idag...
![]()
Är det en skugga som lurar ögat, eller är sekundens hål ocentrerat? Det ser ut som om sekunden sitter högt höger "i hålet".
Eller är jag skumögd?![]()
Ja dom där hipsterna som envisas med att ha cykel på tåget (istället för att CYKLA!) skall döden dö!!!Trångt på tåget på hemvägen.
![]()
Ja dom där hipsterna som envisas med att ha cykel på tåget (istället för att CYKLA!) skall döden dö!!!
![]()
![]()