• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
😄
Och vi får köra glad emoji i textruta.🙄
image.jpg

Nedrans sattyg!

Förhoppningsvis kommer en ny skrattemoji med de nya ikonerna som är på gång!

Man känner ju sig halvt begränsad!

🤣
 
Senast ändrad:

Watchvintage

Cartier
Insett att jag har dålig fantasi på morgonen (😴), inte heller van vid att byta klocka varje dag😅

Så det blev måndagens klocka på en tisdag😉😅

Nästa tisdag ska jag vara med med en tunna! Men då får ni inte byta till annan modell nästa tisdag😉🤣

Vad gäller imorgon på en onsdag, så är jag lite förberedd?😅
20230123_075213.jpg
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Insett att jag har dålig fantasi på morgonen (😴), inte heller van vid att byta klocka varje dag😅

Så det blev måndagens klocka på en tisdag😉😅

Nästa tisdag ska jag vara med med en tunna! Men då får ni inte byta till annan modell nästa tisdag😉🤣

Vad gäller imorgon på en onsdag, så är jag lite förberedd?😅
20230123_075213.jpg

Imorgon är det Strela-onsdag... 😉
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Insett att jag har dålig fantasi på morgonen (😴), inte heller van vid att byta klocka varje dag😅

Så det blev måndagens klocka på en tisdag😉😅

Nästa tisdag ska jag vara med med en tunna! Men då får ni inte byta till annan modell nästa tisdag😉🤣

Vad gäller imorgon på en onsdag, så är jag lite förberedd?😅
20230123_075213.jpg
Jag har nog egentligen bara koll på Ministry-måndag och Tonneau-tisdag 🙂
Man kan ju faktiskt ha precis vilken klocka man vill när som helst 😉
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Var hos en 80+ årig tysk klockhandlare i Stockholm idag. Vi talade om armbandsur i säkert en timme, blandat om samtal om mina förfäder i finska fortsättningskriget och hans fars tyska luftwaffeur... Han plockade fram sovjetiska stridsflyg-klockor med fortfarande brännande radioaktiv lysmassa. Känner mig fortfarande radioaktiv. Frågade om han hade några ryska / sovjetiska ur. "Nej". Visade sedan min Strela från 1950-talet. Då vaknade han till liv och visade flera östtyska, och sovjetiska ur! 😂
 
Senast ändrad:

Delgada

Patek
Insett att jag har dålig fantasi på morgonen (😴), inte heller van vid att byta klocka varje dag😅

Så det blev måndagens klocka på en tisdag😉😅

Nästa tisdag ska jag vara med med en tunna! Men då får ni inte byta till annan modell nästa tisdag😉🤣

Vad gäller imorgon på en onsdag, så är jag lite förberedd?😅
20230123_075213.jpg
Det där med dagarna var väl en lattjogrej vi spånade fram på lek för något år sedan. Själv fastnade jag bara för ministry-måndag och tonneau-tisdag eftersom jag inte har något annat än Amphibior, men broder @Beo han stoltserar även med Luch-lördag han.
Nu är det soffa och rodelträning och mys-stund med den nya bund-bandet.
Perfekt sommar-modd. Satfläsk vilken cool klock-bränna det blir.🤣👍
20230124_195128.jpg
 
Topp