• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Då blev det en klockleverans idag efter oväntat snabb hantering av PostNord. Kamrat @Ackee hade den stora vänligheten att överlåta sin civila Poljot från typ mitten av 80-talet till mig. Perfekt eftersom jag har letat efter just denna variant ett tag och bara har en nästan likadan sedan tidigare.
20230208_140121.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Klockbyte!

Chaika Stadium

Beställde en chromad, säljaren hittade den inte och skulle skicka en förgylld istället, men jag antar att hon hittade den chromade till slut innan hon skickade..

Bandet som satt på, inte speciellt högkvalitativt.
20230209_171127.jpg


Bytte till nato istället!
20230209_171508.jpg


Rätt tung sak trots bara kromad oädelmetall.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Klockbyte!

Chaika Stadium

Beställde en chromad, säljaren hittade den inte och skulle skicka en förgylld istället, men jag antar att hon hittade den chromade till slut innan hon skickade..

Bandet som satt på, inte speciellt högkvalitativt.
20230209_171127.jpg


Bytte till nato istället!
20230209_171508.jpg


Rätt tung sak trots bara kromad oädelmetall.

När är de där ifrån ungefär? Som det ser ut, 70-tal? Riktigt kul klocka i vilket fall.
 

Delgada

Patek
Klockbyte!

Chaika Stadium

Beställde en chromad, säljaren hittade den inte och skulle skicka en förgylld istället, men jag antar att hon hittade den chromade till slut innan hon skickade..

Bandet som satt på, inte speciellt högkvalitativt.
20230209_171127.jpg


Bytte till nato istället!
20230209_171508.jpg


Rätt tung sak trots bara kromad oädelmetall.
Vilken underbar klocka!! Har aldrig sett en sån förut. Jag vill se fler bilder från olika vinklar.
Får jag det?
 
Topp