Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig helg på er vänner!
Den här skönheten har visserligen suttit på i flera dagar nu men får sitta på ikväll och över helgen.
![]()
Trevlig helg på er!
Jag får eventuellt hem en dublett av den här om några veckor.
Den där skapar ...Trevlig helg på er vänner!
Den här skönheten har visserligen suttit på i flera dagar nu men får sitta på ikväll och över helgen.
![]()
Jag får eventuellt hem en dublett av den här om några veckor.
Grattis grattis! Hurra hurra på din dagI dag var det paketöppning på riktigt, eftersom jag fyller år. Ny strela på läder från CNS, grattis på mig!
![]()
I dag var det paketöppning på riktigt, eftersom jag fyller år. Ny strela på läder från CNS, grattis på mig!
![]()
Glömde att säga grattis ju!!I dag var det paketöppning på riktigt, eftersom jag fyller år. Ny strela på läder från CNS, grattis på mig!
![]()
Grattis!I dag var det paketöppning på riktigt, eftersom jag fyller år. Ny strela på läder från CNS, grattis på mig!
![]()
Dom där plupparna kan irritera satan, när allt är klart, och man FÖR SENT ser att den står fel!!!Brukar inte byta klocka under dagen. Men blev lite sugen så blev den här nu. Gillar verkligen den här boetttypen, ni som vet vad är det för nr etc?
I övrigt får det räcka med jobb i veckan nu...Inne mestadels så behövde njuta lite av snön och frisk luft...och en öl!
Ingen höjdare på fotografering, blir vad det blir, så tänkte jag skulle stadga lite för en gångs skull, inte illa va?Synd bara att pluppen stod fel på bezeln
![]()
Dom där plupparna kan irritera satan, när allt är klart, och man FÖR SENT ser att den står fel!!!
![]()
Men du får vara för dig själv en stund i alla fall ...Exakt!!
Svårt att återskapa den "perfekta bilden" med pluppen rätt.
Försökte men den blev sämre
![]()
Boetten har nummer 470. Den finns även i polerat utförande och heter då 320.Brukar inte byta klocka under dagen. Men blev lite sugen så blev den här nu. Gillar verkligen den här boetttypen, ni som vet vad är det för nr etc?
I övrigt får det räcka med jobb i veckan nu...Inne mestadels så behövde njuta lite av snön och frisk luft...och en öl!
Ingen höjdare på fotografering, blir vad det blir, så tänkte jag skulle stadga lite för en gångs skull, inte illa va?Synd bara att pluppen stod fel på bezeln
![]()
Tack!Boetten har nummer 470. Den finns även i polerat utförande och heter då 320.
Tack!Tycker det är svårt att hålla isär de som är ganska lika på linjeritningarna jag sett.
Gillar den opolerade bäst, ser lite mer "robust" och "grov". Inte en slank boett utseendemässigt generellt ändå lätt och smidig när man bär den.
Nu när vi ändå är inne på boetter...
Någon som känner sig manad att försöka få ut mitt stift som fastnat?
Jag inser att jag själv med all sannolikhet kommer bli frustrerad och till slut ta till allt för kraftiga medel med trist resultat...Den är således redan förlorad
Jag har därför full förståelse för om någon annan ger sig på det och misslyckas kapitalt och det blir en flishög kvar. Men då fanns det en chans i allafall
![]()
Inga elgitarrer....???Sitter o kollar på väggur.
![]()
Hittade en riktigt rolig lampa, inte helt säker på att den går hem här hemma hos min bättre hälft.
![]()
Väggklocka:Sitter o kollar på väggur.
![]()
Hittade en riktigt rolig lampa, inte helt säker på att den går hem här hemma hos min bättre hälft.
![]()
Den där med både "fett huvud", på bund, med orange-toner i både bezel, bund-tråd och NÄSTAN sekundvisaren - GRYMT!Godmorgon. Idag är det tunna, bund och bild-spam.
![]()
![]()
![]()
Inga elgitarrer....???
Snygg sekund visare!nyttjar underbart väder idag!Den där med både "fett huvud", på bund, med orange-toner i både bezel, bund-tråd och NÄSTAN sekundvisaren - GRYMT!
När (om) du får feeling:
![]()
Buy orange second hand AURORA for VOSTOK AMPHIBIA KOMANDIRSKIE watches Vostok-Watches24 SEK61
Suitable for all Vostok movements of the 24XX series VOSTOK AMPHIBIA KOMANDIRSKIE second hand brass, painted orange SuperLumiNovawww.vostok-watches24.com