Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att ta fram Dremeln är väl inte att ge upp!!Hehe, sant! Gav upp och tog fram dremeln! Efter lite borrande insåg jag att stiftet rostat fast! Borrade ur hela! Blev inte helt hundra, men tror nog det skall vara ok med orginalbandstift i.
![]()
Smutsigt! Får bli ett spabad!
![]()
![]()
![]()
Jag har inte tagit bort en urtavla. De kanske bara kan sitta på ett sätt.Är det ngt jag inte fattar, men vad har hänt här???
#Tradera
![]()
Att ta fram Dremeln är väl inte att ge upp!!
De var bara en ny sista väg framåt för att lösa problemet, vilket det också gjorde!!
Snyggt jobbat måsta jag säga. Krävdes stadig hand, inte helt lätt med en Dremel i sånt litet hål plus att vinkeln nog inte var helt enkel.
Vad använde du för tillbehör på Dremeln?
Grattis!![]()
Tihi som prinsessan saHar ett graveringsverktyg samt mini-snabbshuck och vanligt stålborr.
Full service på urverket.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, nu är jag värd en öl!!!
![]()
Edit: Fick byta en felaktig skruv samt leta upp en annan reservdel då den försvann i tvätten...
Tihi som prinsessan sa
Det blev en Scuba Dude av delarna!!! Har ingen sen tidigare, riktigt kul.
Scuba dude verket, tavlan och visarna verkade de genuina och höra ihop? Vad var det för verk, stod inget på? Kan väl nästan räknas som en genuin Scuba Dude?
Hoppas du kunde dra nytta av delarna.
Ödmjuk inför din skicklighet, dedicering och generositet att avsätta tid och vilja hjälpa mig. Stort tack för din hjälp!
Extra bonus att kunna följa utvecklingen under dagen! Lärorikt och spännande![]()
Nytt objekt på armen. Köptes som ickefungerande och behövde lite kärlek för att hoppa igång.![]()
Nej det är en annan en Scuba dude med Neptunboett. Den här har 2209 verkSnygg! Var det den du behövde delar till?
Ja, du är ju en föregångsgestalt i tanke, ord och handling!Strax dags för stor konsert med orkestern. Temat för musiken är hav, sjö och vatten. Jag är sannolikt den ende i orkestern som har tänkt på att matcha armbandsuret med temat inkl rätt påbjuden blå färg.
![]()
En amphibia som landa på 349 kr?Glömde bjuda på en klocka på Tratten igår. Det var en ZakaZ![]()
Nä, det var en komandirskie som landade på 460 kr. En sån med pilspets-sekund.En amphibia som landa på 349 kr?
Inte jag. Ligger lågt med inköp nuNä, det var en komandirskie som landade på 460 kr. En sån med pilspets-sekund.
Kan den ha hamnat i denna tråd kanske?
Nä, det var en komandirskie som landade på 460 kr. En sån med pilspets-sekund.
Har en däremot sen tidigare insåg jag om det var en sån här? Inte samma fina visare som den på tradera däremot. Inte hunnit putsa på den och sätta på band.Nä, det var en komandirskie som landade på 460 kr. En sån med pilspets-sekund.
Har en däremot sen tidigare insåg jag om det var en sån här? Inte samma fina visare som den på tradera däremot. Inte hunnit putsa på den och sätta på band.
![]()
Har en annan också, inte Zakas, men gillar de stora siffrorna
![]()
Har en däremot sen tidigare insåg jag om det var en sån här? Inte samma fina visare som den på tradera däremot. Inte hunnit putsa på den och sätta på band.
![]()
Har en annan också, inte Zakas, men gillar de stora siffrorna
![]()
Ligger i sängen för att natta småtjejerna, perfekt att hämta bilderna från mina inköp på eBay då. Snabbare och lättare än att rodda själv och bättre bilderAngående den översta. Borde vara ett 2234-urverk med hacking!
Verkar finnas en del om du vill ha ny chans och slå tillJa, som den översta.
Ligger i sängen för att natta småtjejerna, perfekt att hämta bilderna från mina inköp på eBay då. Snabbare och lättare än att rodda själv och bättre bilder
Står 2234 på den.
Vad betyder hacking?
![]()
Ah!!Den stannar när du drar ut kronan! Så du och dina soldater kan synkronisera era klockor inför operationen!