Bjuder på lite riktig ryssglädje God jul och simma lugnt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ak 5 och M/59!! Man blir nästan lite nostalgisk!!Bjuder på lite riktig ryssglädje God jul och simma lugnt
fråga säljaren för rätt svar, finns ju med tavla i mörkblått men bilden kan ju lurasVad nu detta? Och då tänker jag närmast på tavlans färg. Är den svart men bilden som lurar? Eller är den grå?
Är lite sugen på en swing-lug när man ser era fina..
Snygg! Var hittar man en sån till rätt kurs?Och här är den moderna (nåja, allt är relativt...) motsvarigheten.
http://chistopolcity.com/710/188-russian-military-vostok-komandirskie-tank-watch-211306.htmlSnygg! Var hittar man en sån till rätt kurs?
Det skickar härliga vibbarAk 5 och M/59!! Man blir nästan lite nostalgisk!!
Bakboetten matchar tavlan på så sätt att den är för export. I beskrivningen står att det är en modifikation. ..Har sett i blått faktiskt men ganska ovanlig.... Hur ser bakboetten ut på den tro?
Du behöver en sådan här också för att få den kompletta lookenTackar!!
Den var ju lika dyr som klockan juDu behöver en sådan här också för att få den kompletta looken
https://www.ebay.com/itm/Bezel-for-...b05a6f527:m:mqQLA_fC0Q_-sfr0EgQuCvQ:rk:1:pf:0
Dyr bezel eller billig klocka?Den var ju lika dyr som klockan ju
Det är frågan detDyr bezel eller billig klocka?
Ja köp inte den där bezelen från am-watches! Den är dyr och lumepluppen kommer garanterat att lossna inom en månad. Det finns andra bezels på ebay och även på meranom.com finns det att köpa!Den var ju lika dyr som klockan ju
Jag firar att det är fredag med en komandirskie.[/QUOTE
Sån har jag haft. Köpte den för 30 spänn tidigt nittiotal.
Ja köp inte den där bezelen från am-watches! Den är dyr och lumepluppen kommer garanterat att lossna inom en månad. Det finns andra bezels på ebay och även på meranom.com finns det att köpa!
Nja, jag har två, båda med komplett lumeplupp, och ändå dyker jag pool med en av dem varje vecka. Bra passform också. Däremot är de i dyraste laget.Ja köp inte den där bezelen från am-watches! Den är dyr och lumepluppen kommer garanterat att lossna inom en månad. Det finns andra bezels på ebay och även på meranom.com finns det att köpa!
Ja man kan ju fundera vad dom menar med det? Om det är den blå tavlan dom syftar på eller??Bakboetten matchar tavlan på så sätt att den är för export. I beskrivningen står att det är en modifikation. ..
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/132876111490
Jaha, det var ju bra.Nja, jag har två, båda med komplett lumeplupp, och ändå dyker jag pool med en av dem varje vecka. Bra passform också. Däremot är de i dyraste laget.
Ser trevlig ut! Vad är det för modell/ref på den?Min fredagsryss är som brukar Compressor reissue!
Den går inom "Cosc" svajat +-5 sekunder på 2 veckor!helt fantastiskt!
Tack!det är en Vostok Compressor som är en reissue på en orginal compressor och kom ut i år i en begränsad upplaga(250 ex)och som var ett projekt ihop med Wus och meranom.Ser trevlig ut! Vad är det för modell/ref på den?
Vet du om dom är sålda allihopa, eller finns det några kvar?Tack!det är en Vostok Compressor som är en reissue på en orginal compressor och kom ut i år i en begränsad upplaga(250 ex)och som var ett projekt ihop med Wus och meranom.
Finns 2 st på ebay om du söker på vostok compressor!Vet du om dom är sålda allihopa, eller finns det några kvar?
Tack, hittade dom.Finns 2 st på ebay om du söker på vostok compressor!
Fanns tydligen fler nu,med och utan datum och den utan datum gjordes i 150 ex.
Nammi!350 och wire?