Husse
Pandion
Vet mer nu...Inte bra!lider med dig!hoppas det går bra idag ändå!
Hon ska ”visa upp den” för en kollega från Vitryssland!
Kan sluta hur som helst detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet mer nu...Inte bra!lider med dig!hoppas det går bra idag ändå!
Då får du räkna den förlorad, men kan trösta dig med att den hittar hem.Vet mer nu...
Hon ska ”visa upp den” för en kollega från Vitryssland!
Kan sluta hur som helst detta!
Ser fram emot en lång och plågsam död!Då får du räkna den förlorad, men kan trösta dig med att den hittar hem.
Alternativt är den belagd med Novitjok när du får den tillbaka, 50/50
En väldigt rysk sådan iaf....som det anstår en SåklartSer fram emot en lång och plågsam död!
Grattis!mycket mysig raketa och verket!!Raketa:
Vacker klocka!och det samma önskar jag dig och alla andra ryssdyrkare!Vostok Amphibian Ministry
God Jul på er!
Åh, du har tagit på dig finkläderna idag?En riktigt God Jul alla ryssvänner!
Japp som den tomte jag är!Åh, du har tagit på dig finkläderna idag?
Bra idé! Oss tomtar emellan. Tror att jag ska sätta på mig den finaste sovjetiska "gå bort klockan" idag. Ska försöka få en bild på skönheten sen.Japp som den tomte jag är!
Mmm!väntar ivrigt!Bra idé! Oss tomtar emellan. Tror att jag ska sätta på mig den finaste sovjetiska "gå bort klockan" idag. Ska försöka få en bild på skönheten sen.
Grattis till en exeptionellt vacker och ovanlig klocka!Med den på armen så kan ju julen inte gå fel så ha en rigtigt God Jul nu!Vostok Amphibian Super Compressor
Klockor ska användas. Även den här. Det mår de bra av.
Det finns inte så många av den här. Det lärde jag mig tidigt när jag började kolla på Sovjetiska klockor. Fantastiskt vacker och en av de sällsyntaste klockorna från Sovjet. Nå'n hade skrivit att om man ens får en chans att köpa ett exemplar så får man det bara en gång.
Jag letade tidigare intensivt efter en annan sovjetisk klocka och när jag hade hittat den fick jag kort efteråt ett erbjudande att köpa den här. Det var inget fyndpris direkt men den är också väldigt speciell. Jag bestämde mig att min klocksamling ska inte se ut som någon annans och köpte den.
Det här är ju ingen rolig bild men det blir så mörkt senare och då är det svårare att få till bra bilder.
Så här ser den ut - min "ögonsten"!
Grattis!mycket smakfull!Just hämtat ut min nya Amphibia från Meranom. Jag bad dem att byta visare och vridring. Mycket bra gjort och snabbt.
Solsken och vacker klocka,vad blir bättre?Solen skiner och snön ligger vit
Riktigt fin dressare!Raketa 2603
Jag dammar av en skön vintage klocka från 60-talet. Kittlar dödsskönt på handleden.
Tjena MasterChief!Fick en julklapp idag. Min första ryss! Kul!
Var kan man ta reda på mer information om en sån här? (ja, kommer bläddra genom tråden noga)