Delgada
Pandion
Några hundra meter söderut, söder om volleybollplanerna.Här badade jag när jag var liten. Kan ha fel, men tycker mig känna igen klippan på din bild Riktigt vågat av dig att bada nu och riktigt läcka foton med
Här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några hundra meter söderut, söder om volleybollplanerna.Här badade jag när jag var liten. Kan ha fel, men tycker mig känna igen klippan på din bild Riktigt vågat av dig att bada nu och riktigt läcka foton med
Nej, den varianten på "SS-20" har jag inte. Är det titan-boett? När jag tänker efter har jag över huvud inte sett just SS-20 med den tavlan. Det finns en snarlik som heter "SS-18" som jag har sett med samma tavla.Kul klocka
Har du denna @Johanaxe66 ?
En länk jag måste hitta!
Hittade denna till salu i Ukraina, lite väl dyr, men kul klocka!
Nej, den varianten på "SS-20" har jag inte. Är det titan-boett? När jag tänker efter har jag över huvud inte sett just SS-20 med den tavlan. Det finns en snarlik som heter "SS-18" som jag har sett med samma tavla.
Samma boett finns på några olika modeller som tillverkades under ganska många år. Inskriptionen på "bezeln" är ju då lite olika.Japp, titan. Står ju tydligt på baklocket . Tror inte jag sett någon i titan innan, men minnet kan ju svika...
Samma boett finns på några olika modeller som tillverkades under ganska många år. Inskriptionen på "bezeln" är ju då lite olika.
Jag har en helt annan Titan-3133:a (baserat på en annan boett) i form av denna:
Förutom originallädret fick jag även med en titanlänk, som är med på bilden.Ah, du hade en i titan! Den är såå snygg!
Ingen bild?Ny rem till gammal klocka. Det finns de som säger att mocka inte är det mest logiska för en dykare. Men jag är ingen dykare…
Med 50-årsfirande med tårta och tal, så blev jobbklockan min goa
Poljot Aviator 6773778B den
äldre 40mm-modellen (nyare
6775778B är 42mm med
tvådelade kronografknappar).
Klarar 5ATM WR (skruvad = 10). Tillverkades (tror jag bestämt) av Volmax ca 2008
– 2011.
Kan vara av en upplaga på 999
klockor – min märkt nr 194.
Ha en god helg klockomaner!
Oops, men nu är det åtgärdat.Ingen bild?
Ny rem till gammal klocka. Det finns de som säger att mocka inte är det mest logiska för en dykare. Men jag är ingen dykare…
Med en Old Ministry tar man vilket j*kla band man vill!Ny rem till gammal klocka. Det finns de som säger att mocka inte är det mest logiska för en dykare. Men jag är ingen dykare…