• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
Stadium var ju en bra idé att testa på jobbet! Då borde väl ändå någon reagera på vad jag bär på handleden. Har varit på nya jobbet en månad idag och hittills är det ingen som har ställt en enda fråga trots olika armbandsur varje dag. Chansen är väl iof liten. De flesta har ingen klocka alls. Andra tycks ha något sorts mobiltillbehör fastspänt på handleden. 🙄
Nä tacka vet jag tgirf!👍😍
Och ja fel datum!!🙄
image.jpg
 

Delgada

Patek
Självklart känner jag igen den. Men jag tillhör nog de som inte gillar klumpen vid inloppet. Förstörde stadsbilden enligt mig. Blev det något dopp? 🙂
Självklart blev det bad! 👍
Här har du en till som inte alls gillar det hela med det bygget, av flera skäl. Handläggning som luktar vänskapskorruption bland annat.
Men nu är det fredag.
20230929_203439.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Fredagsnöjet efter tittat på ett par avsnitt av Gossip Girl (dottern valde program och jag tröttnade till slut).

Valde ett gammalt urverk, hade först tänkt och ha denna boett. Men tog en annan...
20230929_203027.jpg


Skar till en semitransparent polfilter som jag flippa upp och ner för att få lite mörkare glas (glansiga spegelytan är nedåt mot tavlan). Hade egentligen tänkt att använda lite Lee färgfilter, men hittade inte dem! Undra om jag råkat slänga dom?
20230929_211016.jpg


Hittade en annan tavla och satte i denna boetten.
20230930_103634.jpg

20230930_103642.jpg
 
Topp