Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påminner mig om Matrix-filmerna på nåt sätt.
Skönt häng.
Påminner mig om Matrix-filmerna på nåt sätt.
Luch lördag!trevlig helg vänner.
Ett konstverk ju!!Trevlig helg i blåsten!
Den här bär jag inte ofta men den har åldrats på ett ganska intressant sätt i tavlans mitt. Eller såg det ut såhär från början?
Men ändå lite för symmetrisk för att vara helt slumpartad. Jag har en till med samma tavla och den ser inte likadan utKillgissar inte. Udda blekning
För mycket, men ändå sååå bra pris om du jämför med icke-sovjeter ...Jag som är lite avundsjuk på Vostok kompressorn ovan får trösta mig en Poljot med dubbla kronor. Vad kostar en sån där kompressor egentligen?
Jag som är lite avundsjuk på Vostok kompressorn ovan får trösta mig en Poljot med dubbla kronor. Vad kostar en sån där kompressor egentligen?
För mycket, men ändå sååå bra pris om du jämför med icke-sovjeter ...
Det där moderna gummiarbandet blev ju grymt! Passar ju perfekt i "breddningen" efter lugg-vidden.Zim sala bim!
Det där moderna gummiarbandet blev ju grymt! Passar ju perfekt i "breddningen" efter lugg-vidden.
Kamouflage till den blev toppen.
Super!!!
Dags för skifte till vinterdäck. Poljot Sports (Sovjet-utförande) följer med.
Inleder dagen på jobbet med en kopp kaffe.
"Tooligt" så att säga. Snyggt och passande ett av världens coolaste dykarur!Mera lek. Lite forcerad patina på bandet...
Lätt å byta om man vill. Quick release
"Tooligt" så att säga. Snyggt och passande ett av världens coolaste dykarur!
KLORIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tack! Blev bättre än förväntat!
Hade vart kul o bleka bandet med, har inte riktigt lyckats med blekning än, orkar inte vänta ett halvår...
Kolla i forumets mögeltråd. Där finns outsinlig vishet i ämnet.Tack! Blev bättre än förväntat!
Hade vart kul o bleka bandet med, har inte riktigt lyckats med blekning än, orkar inte vänta ett halvår...
Men dom kör ju mer med metoder typ "häfta fast dom på en tall i skogen vid sommarstugan i tre år" eller "tejpas fast framme på kofångaren på min A-traktor i ett år"!Kolla i forumets mögeltråd. Där finns outsinlig vishet i ämnet.
Exakt så är det i den tråden, som sagt, outsinlig vishet. Snabba lösningar? Skulle inte tro det. Jag ramlade in i den tråden för några år sedan och det var på allvar någon som placerade en öppnad boett med lösa visare och tavla i en typ sil under en brygga i havet över vintern för att få rätt patina. Det måste man bara älska!Men dom kör ju mer med metoder typ "häfta fast dom på en tall i skogen vid sommarstugan i tre år" eller "tejpas fast framme på kofångaren på min A-traktor i ett år"!
Vad är det för fel på KLORIN eller väteperoxid? Funkade ju för punkarna 1977 ...
Japp, har njutit många minuter i den tråden.Exakt så är det i den tråden, som sagt, outsinlig vishet. Snabba lösningar? Skulle inte tro det. Jag ramlade in i den tråden för några år sedan och det var på allvar någon som placerade en öppnad boett med lösa visare och tavla i en typ sil under en brygga i havet över vintern för att få rätt patina. Det måste man bara älska!