Tack!Usch då. Krya.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Usch då. Krya.
Dagens konstaterande är att inte dra en vinkelslip i klockhandens tumled!
Krya på dig och hoppas handen läker fort!Dagens konstaterande är att inte dra en vinkelslip i klockhandens tumled!
Aj, krya på dig!Väntar på läkare för att se vad som behöver göras,men det går inte fort på akuten…
Usch! Jag har stor respekt att använda vinkelslip, alltid skyddet kvar på slipen, kanske skall man ta och införhandla skyddshandskar med? Krya på dig!
Aj, krya på dig!
Tack ska ni ha!inga senor skadade men 8a stygn och ska till handkirurg imorgon ifall några nerver måste fixas.Krya på dig och hoppas handen läker fort!
Tack ska ni ha!inga senor skadade men 8a stygn och ska till handkirurg imorgon ifall några nerver måste fixas.
Klocka på höger så länge.
Tjolahopp. Det här är nog mitt bästa Vostokköp nånsin. 100 spänn med krokig balansfjäder.
Ja man får ta sig råd....Klart värt 100:-!
Bahh!krya på dig me kamrat,handkirurgen sa att allt såg så bra ut det kunde i handen så jag klarade mig från operation.Sjuk för andra gången inom en månads tid med feber och hosta…
Om någon är sugen på en zlatoust med meteoriturtavla så finns den här på eBay. Köpt av säljaren vid flera tillfällen utan problem
Zlatoust Agat 293 ChSB Taucheruhr ZChZ 53mm Bronze Meteorit ZB | eBay
Verkaufe aus Sammlungsauflösung eine Zlatoust Agat Kampftaucheruhr 293 ChSB Bronzeausührung Krone links (9 Uhr) von 2022. Die Uhr hat ein Saphirglas, sehr stark nachleuchtende Ziffern und Zeiger mit Superluminova, einen Sekundenzeiger und eine Tauchtiefe von 700m.www.ebay.com
Skönt att höra att det inte var värre än så!Bahh!krya på dig me kamrat,handkirurgen sa att allt såg så bra ut det kunde i handen så jag klarade mig från operation.
Bara litet plåster då det BARA är 8a stygn.
Det lagas mat.
Det var bara en delmängd av maten som kom med på bilden . Det blev färsbiffar med smulad fetaost i, kokt potatis, champinjonsås och en hel massa wokad broccoli.Ser läckert ut! Man undrar ju oftast vad slutresultatet blir??
Låter de kunniga svara, då min kunskap begränsar sig till att iaf. min egen Generalskie har just det skrivet på tavlan. (Denna tavla ser ut som vanlig gammal Amphibian?)Denna misstänker jag är en Generalskie. Eller är det HPD?
Denna är automatisk men frågan är om en Generalskie-boett skiljer sig från en Komandirskie-boett. Urverket är ju antagligen tjockare så det borde åtminstone behövas ett djupare baklock.Låter de kunniga svara, då min kunskap begränsar sig till att iaf. min egen Generalskie har just det skrivet på tavlan. (Denna tavla ser ut som vanlig gammal Amphibian?)
Så möjligen en Generalskie-boett?
Annars har jag fått till mig att Generalskies är automatiska Komandirskies (som alltså är manuella).
Boetterna väldigt lika övriga Vostoks/Amphibians, men lite vassare, och lite större.
Inte letat så mycket, men en italiensk sida skriver att de ÄR olika.Denna är automatisk men frågan är om en Generalskie-boett skiljer sig från en Komandirskie-boett. Urverket är ju antagligen tjockare så det borde åtminstone behövas ett djupare baklock.
Vad betyder texten på baklocket?
Denna är automatisk men frågan är om en Generalskie-boett skiljer sig från en Komandirskie-boett. Urverket är ju antagligen tjockare så det borde åtminstone behövas ett djupare baklock.
Vad betyder texten på baklocket?