Vintern fortsätter. Cykeltur i minus 20 idag. Tonneau-tisdag är det oavsett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha!vi har -25 och garanterat myggfritt,blev flieger tisdag för min del och ha en härlig dag på er.Vintern fortsätter. Cykeltur i minus 20 idag. Tonneau-tisdag är det oavsett.
Ok, du vann Men, du kanske inte var ute och cyklade i 25 minus?Ha!vi har -25 och garanterat myggfritt,blev flieger tisdag för min del och ha en härlig dag på er.
Ahh!samma/lika!Ok, du vann Men, du kanske inte var ute och cyklade i 25 minus?
Ditt tangentbord ser fö väldans bekant ut
Jag fotar oftast med en Samsung. Är hyfsat nöjd med att det finns en hel del flexibilitet.Ahh!samma/lika!
Ps!Ajfån kameran lämnar en del att önska tycker jag.
Ja samsung 7an jag hade tidigare tycker jag hade bättre kamera än ajfån 14 som jag har nu.Jag fotar oftast med en Samsung. Är hyfsat nöjd med att det finns en hel del flexibilitet.
Tjoflöjt! Är det någon som har den här tavlan liggandes i en liten påse? I så fall vill jag gärna köpa eller byta mot annan tavla. har en tavlor, visare nån vridning och annat.
F*ck Samsung S21 Ultra... Usel kameraJa samsung 7an jag hade tidigare tycker jag hade bättre kamera än ajfån 14 som jag har nu.
Ja jag har också sålt den tavlan. Känns lite dumt nu i efterhand. Som tur är går den ju att köpa.Jag sålde den tavlan, i det bandet via Tradera 2022 till Eskilstuna...
Det mesta går att ordna via MoskvaJa jag har också sålt den tavlan. Känns lite dumt nu i efterhand. Som tur är går den ju att köpa.
Hur?Det mesta går att ordna via Moskva
Finns väl flera återförsäljare?
S23 Ultra, fantastisk kamera (kameror)F*ck Samsung S21 Ultra... Usel kamera
Ja, jag ska ha en liggandes om du inte har super bråttom. Jag kan kolla imorgonTjoflöjt! Är det någon som har den här tavlan liggandes i en liten påse? I så fall vill jag gärna köpa eller byta mot annan tavla. har en tavlor, visare nån vridning och annat.
Gärna!Ja, jag ska ha en liggandes om du inte har super bråttom. Jag kan kolla imorgon
Aj! Tråkigt att läsa. Ta hand om dig.Hej ryssursvänner!
Varit offline ett tag, annat tråkigt att stå med då året inleddes med skilsmässa Inte kul för någon men ibland går inte livet som planerat.
Men det gör att jag även kommer sälja av stora delar av min ryssurs samling framöver. Får bygga upp igen sen tänker jag när det är rätt tillfälle. Jag återkommer i tråden om vilka som jag kommer sälja.
Men idag fokuserar jag på roligare saker och tar en finkaffe i solen
Tråkigt att höra, ibland gör sig livet påmint. Hör gärna av dig här i tråden om du vill sälja ngt...Hej ryssursvänner!
Varit offline ett tag, annat tråkigt att stå med då året inleddes med skilsmässa Inte kul för någon men ibland går inte livet som planerat.
Men det gör att jag även kommer sälja av stora delar av min ryssurs samling framöver. Får bygga upp igen sen tänker jag när det är rätt tillfälle. Jag återkommer i tråden om vilka som jag kommer sälja.
Vad tråkigt att höra,ta hand om dig vännen!Hej ryssursvänner!