@Beo hur mår din hand? Allt ok??Tack för det och du menar en sån här med va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Beo hur mår din hand? Allt ok??Tack för det och du menar en sån här med va?
Jo tack ganska fint!allt är läkt och enda smolket i bägaren är att det är lite känselborfall på ovansidan tummen men det känns som det med kan bli bättre på tid när nerverna fått läka ihop.@Beo hur mår din hand? Allt ok??
Skönt att höra! Hoppas den blir återställd så bra som möjligt!Jo tack ganska fint!allt är läkt och enda smolket i bägaren är att det är lite känselborfall på ovansidan tummen men det känns som det med kan bli bättre på tid när nerverna fått läka ihop.
Grattis!jädrar så trevlig.Beställde denna från Ukraina i november. Trodde den tappats bort på vägen hit och glömt bort att jag beställt den. Idag kom en avisering från PostNord. Var lite som julafton
Jag behöver en sån här eller två om du kan avvaraVar det någon här som frågade efter kronor till urverket 24xx? Är det någon av de här?
Bra! Jag kollar under kvällen vad jag har.Jag behöver en sån här eller två om du kan avvara
Hur funkar klockverktyget?Idag, en standard Amphibia no date i en supervanlig 420-boett. Passar perfekt för ett gympass på lunchen!
Överst i bild ser ni mitt senaste egentillverkade klockverktyg!
Trodde det var nåt du piskade påskkärringen med …Idag, en standard Amphibia no date i en supervanlig 420-boett. Passar perfekt för ett gympass på lunchen!
Jag vare faktiskt inne på ungefär samma tankebanaTrodde det var nåt du piskade påskkärringen med …
Hur funkar klockverktyget?
En bräda med 8 magneter så man kan magnetisera 8 klockor samtidigt för att sedan få testa sin avmagnetiserings apparat!?Ni får gissa!!! Det får helt enkelt bli dagens tävling!!!
Första som gissar rätt vinner en Ponny!
Idag är en speciell dag, för idag lottas det ut en ponny! Man knappt tro det är sant!
Medan solen skiner och fåglarna sjunger, kan du stå där med ditt pris - en vacker ponny med glittrande ögon och mjuk päls!
Tänk att på all glädje och alla äventyr ni ka ha tillsammans. Vad kan bli bättre än det här, att äga en rysk klocka och ha en ponny?! Den kombon är oslagbar!!!
Dagens vinst är mer än bara en ponny, det är en dröm som går i uppfyllelse!
Det 8 blå prickarna är ”möbeltassar” som är ned-/undersidan, och skyddar tex. bord. På ovansidan har du en strigelliknande slipyta!Ni får gissa!!! Det får helt enkelt bli dagens tävling!!!
Idag är en speciell dag, för idag lottas det ut en ponny! Man knappt tro det är sant!
Medan solen skiner och fåglarna sjunger, kan du stå där med ditt pris - en vacker ponny med glittrande ögon och mjuk päls!
Tänk att på all glädje och alla äventyr ni ka ha tillsammans. Vad kan bli bättre än det här, att äga en rysk klocka och ha en ponny?! Den kombon är oslagbar!!!
Ni får gissa!!! Det får helt enkelt bli dagens tävling!!!
Ni får gissa!!! Det får helt enkelt bli dagens tävling!!!
Vann jag ponnyn?annars får du berätta användningsområdet på verktyget då nyfikenheten är maxad.Idag, en standard Amphibia no date i en supervanlig 420-boett. Passar perfekt för ett gympass på lunchen!
Vann jag ponnyn?annars får du berätta användningsområdet på verktyget då nyfikenheten är maxad.
Poljot = First Moscow Watch Factory.Hittade min gamla ryska klocka som jag fick av min fars ryska vän i slutet på 80-talet då han var på besök hos oss några månader.
Jag kan ingenting om ryska klockor.
Någon som har vetskap om detta märke?