Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glad Påsk!
Jag förstår varför en medlem härinne samlar på bara den här klockan. En otroligt skön klocka!
Nej.Är det där damversionen?
Jag stämmer nog in i samma kör. En av anledningarna till att jag hamnade i detta lilla hörn av klockvärlden är prisläget. Tack vare det har jag i nuläget en fin samling med ca 200 klockor till uppskattningsvis samma kostnad som en enda exklusiv klocka från landet i alperna.
Edit: Jag kanske skall förtydliga, eftersom jag inser att jag refererade till två olika inlägg, att jag personligen inte riktigt är med på idén med ett upplägg med "pass-arounds", även om det inte är något fel på idén som sådan
Redo för nattvandring
Bilder från tidigare ikväll...
Öl efter middagen, middagen syns nedan. Blev faktiskt väldigt gott.
Ha en trevlig lördagskväll (det som är kvar av den)...
Härligt!jag tackar för initiativet och tycker det ska bli buskul inslag!Kikar runt på en möjlig pass-around. @Beo du kommer blir först ut då du var snabbast med att visa intresse.
Tänker leta upp en passligt ful sovjetisk klocka, av uddare modell, som jag donerar till rysstråden som en förhoppningsvis evig pass-around. Den som är villig att delta får klockan i en månad och sedan passa vidare till en ny deltagare. Vore väl ett roligt inslag?
Kikar runt på en möjlig pass-around. @Beo du kommer blir först ut då du var snabbast med att visa intresse.
Tänker leta upp en passligt ful sovjetisk klocka, av uddare modell, som jag donerar till rysstråden som en förhoppningsvis evig pass-around. Den som är villig att delta får klockan i en månad och sedan passa vidare till en ny deltagare. Vore väl ett roligt inslag?
Det roliga är att jag har just 16 lådor med klockor, dock är inte alla fyllda med kronografer...Herregud, har du såå många? Ser en bild framför mig med 16 klocklåder med kronografer
Tur att man inte är såå galen...
Det roliga är att jag har just 16 lådor med klockor, dock är inte alla fyllda med kronografer...
Tänkte bara flagga att en i princip oanvänd Cassiopeia (130 PCs) på miltat Jubilee och en använd Baikal på tysk länk kommer upp.
Ryssforumets "pass-around" är nu utvald. En klocka som inte setts i detta forum vad jag vet. Sovjetisk kvarts, ca. 1991, två år äldre än mig. Tydligen designad inför George H. W. Bush besök i Sovjet. Om allt går vägen så är den här om en månad eller så... Jag tror att de flesta här kommer vika ner sig och vilja ha den ett tag...
Super!jag är spänd av förväntan för det blir kul.Ryssforumets "pass-around" är nu utvald. En klocka som inte setts i detta forum vad jag vet. Sovjetisk kvarts, ca. 1991, två år äldre än mig. Tydligen designad inför George H. W. Bush besök i Sovjet. Om allt går vägen så är den här om en månad eller så... Jag tror att de flesta här kommer vika ner sig och vilja ha den ett tag...
Ja, tavlan är ruskigt bra, lite old-school Sovjet stuk. Dom har ju tappat lite sen "hypen" om man kan kalla det för detDe där Cassiopeia är ju för fina alltså. Dessvärre har jag annat på väg in, tror jag, men vad står de i för prisläge?
En 24:ing?!Min ryss. Älskar den.
Man vänjer sig.En 24:ing?!
Har aldrig vågat köpa en.
Tror min tröga hjärna skulle implodera ...