Dropptestet visar så, känns även kall mot huden som safir brukar. Men jag kan ha fel.Är du helt säker på att det är safir i den? Men som sagt, det är sällan man befinner sig 200-700m under vattenytan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dropptestet visar så, känns även kall mot huden som safir brukar. Men jag kan ha fel.Är du helt säker på att det är safir i den? Men som sagt, det är sällan man befinner sig 200-700m under vattenytan
Du måste sluta posta bilder på denDropptestet visar så, känns även kall mot huden som safir brukar. Men jag kan ha fel.
Lovar att höra av mig till dig först när den ska vidareDu måste sluta posta bilder på den
Nu måste jag ju ha en
Tackar vi särskilt förLovar att höra av mig till dig först när den ska vidare
lugn och fin nu!Tackar vi särskilt för
Kollar inboxen i morgon bitti
Gud skapade ingen brådska…lugn och fin nu!
Oj! Det är mycket jobb med den där.Mr. 3017 är aktiv igen... Snart hemma från Indien!!
Jag köpte den endast för reservdelar...Oj! Det är mycket jobb med den där.
Nja, men vem vet..Ah, det är ett Sekonda-projekt på gång?
Mr. 3017 är aktiv igen... Snart hemma från Indien!!
Oj, nästan NOS-skick! Behöver nog bara nytt batteri så funkar den
Jo, tycker dropptestet utesluter alla tvivel. Definitivt safirDropptestet visar så, känns även kall mot huden som safir brukar. Men jag kan ha fel.
Kirova-fickur va?Är på bröllop!
Kirova-fickur va?
Återigen en fråga från en klock-kompis:
Vostok i bronsutförande växer inte på träd. För några år sedan vill jag minnas att det släpptes en sådan, eventuellt baserat på 090-boetten men i brons. Det skrevs om limiterade utgåvor, men vad jag kan förstå finns det fortfarande sådana presenterade på Meranoms hemsida.
Nedanstående är en helt annan sak. Urtavlan tycks anspela på Vostoks 50-årsjubileum och skulle därför kunna dateras till ca 1992. Beroende på om det är manuellt eller automatiskt urverk (saknar bild från bakstycket) kan det vara antingen en 020- eller 420-boett i bronsutförande.
Är det någon som vet mer om denna modell? Jag själv har aldrig stött på denna i något sammanhang, så jag har inte en aning...
Jag har nog sett tusentals vostokboetter men jag har aldrig sett det där boetten i mässing.Återigen en fråga från en klock-kompis:
Vostok i bronsutförande växer inte på träd. För några år sedan vill jag minnas att det släpptes en sådan, eventuellt baserat på 090-boetten men i brons. Det skrevs om limiterade utgåvor, men vad jag kan förstå finns det fortfarande sådana presenterade på Meranoms hemsida.
Nedanstående är en helt annan sak. Urtavlan tycks anspela på Vostoks 50-årsjubileum och skulle därför kunna dateras till ca 1992. Beroende på om det är manuellt eller automatiskt urverk (saknar bild från bakstycket) kan det vara antingen en 020- eller 420-boett i bronsutförande.
Är det någon som vet mer om denna modell? Jag själv har aldrig stött på denna i något sammanhang, så jag har inte en aning...
Återigen en fråga från en klock-kompis: