På tal om 331-boett med kronan placerad kl 3 så tyckte jag att denna var rätt trevlig:
Mmm najs!
Jag tror inte jag har den tavlans ens (har en liknande fast med annat flygplan), jag får mentalt notera denna tavla på inköpslistan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På tal om 331-boett med kronan placerad kl 3 så tyckte jag att denna var rätt trevlig:
Skulle kunna vara ett Tupolev 134.Mmm najs!
Jag tror inte jag har den tavlans ens (har en liknande fast med annat flygplan), jag får mentalt notera denna tavla på inköpslistan...
Intressant tavla, som jag aldrig tror att jag har sett. Den asymmetriska boetten har ju dykt upp några gånger i tråden.Såg den här, blir inte riktigt klok på tavlan, vad tror ni?
En asymmetrisk Komandirskieboett.
Intressant tavla, som jag aldrig tror att jag har sett. Den asymmetriska boetten har ju dykt upp några gånger i tråden.
Hittade denna Komandirskie med en för mig okänd tavla. NOS inkl papper och "box" (dvs den formade plastförpackningen med en pappskiva bakom, men i alla fall... ). Jag har köpt lite för mycket på sistone så jag får nog avvakta...
Det är ju precis den! Jag försöker använda kamerafunktionen i Google translate, men det blir bara rappakalja. Någon annan som kan översätta vad det står på tavlan?
Det är ju precis den! Jag försöker använda kamerafunktionen i Google translate, men det blir bara rappakalja. Någon annan som kan översätta vad det står på tavlan?
Tack, så var det ju. Där hade jag nästan lite otur när jag tänkteBilden är en länk... "Organic Synthesis" står det. Läs mer på länken!
Tu-160?Dagens Komandirskie. Nu, ny boett-typ nr 81x, denna en 819! Lagom sleten...
Tu-160?
Gjorde just det, MEN vred den såklart horisontell, innan jag bildsökte - då var det direktträff direkt.Det är ju precis den! Jag försöker använda kamerafunktionen i Google translate, men det blir bara rappakalja. Någon annan som kan översätta vad det står på tavlan?
Det där med datorer verkar vara både svårt och lite av en fluga, så jag känner inte att jag vill dyka ner för mycket i denna flyktiga teknikGjorde just det, MEN vred den såklart horisontell, innan jag bildsökte - då var det direktträff direkt.
#datorkung
Idag ännu ett chefsbyte.
Med generaler och tårta finns inget annat än fälturet 1.0.
Komandirskie "Chistopol" 3AKA3 MO CCCP.
Föregångaren till 350-boetterna, och såklart med den för sovjeterna lite ovanliga hackingfunktionen!
Röda stjärnan, blå som sig bör
Grattis till grym fångst!Jag fick ett bra pris på den här, så jag slog till.
Slottsweekend på Ulfsunda.
All black, med mitt fältur.
Jag fick ett bra pris på den här, så jag slog till.