MAz_666
Guld
Hoppas det är den ryska BBC den gör reklam för, och inte dagens internet-vuxenvärlds BBC!Военно-Воздушные Силы Союза Советских Социалистических Республик
Boett 431
Tavla 313
(Googla inte! )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det är den ryska BBC den gör reklam för, och inte dagens internet-vuxenvärlds BBC!Военно-Воздушные Силы Союза Советских Социалистических Республик
Boett 431
Tavla 313
Extrapoäng för Jabba the HuttVille ha något lite rött att matcha till guldbandet för jobbets julfest så det fick bli denna scuba dude med swapped bezel.
Senaste nytillskottet. Jävlar, vilken tid det tog från Ukraina!
Precis, en liten Cadet! Mkt trevlig! Blev kär i urtavlan och visarna.Oh, en liten Cadet! Trevlig!
Kul med en Cadet!Senaste nytillskottet. Jävlar, vilken tid det tog från Ukraina!
För ett par år sedan kastade min första ryss in handduken och trots många bra mektips i denna tråd så köpte jag en till slut en "ny". I somras gick den samma öde till mötes som sin föregångare och jag har sedan dess helt gått över på kvarts . Men idag fick jag lust att leka Frankenstein. Så nu har två trasiga kommandirskies metamorferats till en - både hel och hyfsat välfungerande.
Snyggt jobbat!här kommer min kompressor mod som jag mekat ihop.För ett par år sedan kastade min första ryss in handduken och trots många bra mektips i denna tråd så köpte jag en till slut en "ny". I somras gick den samma öde till mötes som sin föregångare och jag har sedan dess helt gått över på kvarts . Men idag fick jag lust att leka Frankenstein. Så nu har två trasiga kommandirskies metamorferats till en - både hel och hyfsat välfungerande.
Jag insåg plötsligt att det var ett bra tag sedan den här killen senast satt på handleden.
En riktigt fin samling det där! Detta med att sälja av klockor måste jag ärligt erkänna att jag är ohemult dålig på...Har i sann rysk tradition haft en utrensning hemma (av klockor som rök på tradera) Så ryssamlingen har krympt rejält till dessa 4 som jag inte säljer. När en klocka legat några år utan användning är det dags att låta någon annan glädja sig över den tycker jag.
En riktigt fin samling det där! Detta med att sälja av klockor måste jag ärligt erkänna att jag är ohemult dålig på...
Mkt fin! Snygg matchning med bandet också!Sista från senaste paketet.
Vostok Amphibia 2409 CCCP. Fungerar fint, bara rengjort boett, polerat glaset samt satt dit en ny packning bak då det saknades. Blir dagens klocka!
Visst är de fina! min är dessvärre inte riktigt tillförlitlig tidshållare just nu.Jaha, då är det plötsligt sista fredagen innan jul. Bäst att säkra upp med klocka som hjälper till att hålla koll på dygnets samtliga timmar.
Du är inte ensam med det...
Kan inte påstå att jag är bra på det heller. Men nu är jag 18 klockor fattigare... vilket ger möjligheten att kanske köpa en och annan klocka