• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Военно-Воздушные Силы Союза Советских Социалистических Республик

Boett 431
Tavla 313

20241216_091656.jpg
Hoppas det är den ryska BBC den gör reklam för, och inte dagens internet-vuxenvärlds BBC!
(Googla inte! :eek: ;)😂 )

För ett par år sedan kastade min första ryss in handduken och trots många bra mektips i denna tråd så köpte jag en till slut en "ny". I somras gick den samma öde till mötes som sin föregångare och jag har sedan dess helt gått över på kvarts . Men idag fick jag lust att leka Frankenstein. Så nu har två trasiga kommandirskies metamorferats till en - både hel och hyfsat välfungerande.
1000008571.jpg

För ett par år sedan kastade min första ryss in handduken och trots många bra mektips i denna tråd så köpte jag en till slut en "ny". I somras gick den samma öde till mötes som sin föregångare och jag har sedan dess helt gått över på kvarts . Men idag fick jag lust att leka Frankenstein. Så nu har två trasiga kommandirskies metamorferats till en - både hel och hyfsat välfungerande.
1000008571.jpg

Bra jobbat!

1000008571.jpg
Snyggt jobbat!här kommer min kompressor mod som jag mekat ihop.😊
image.jpg

Har i sann rysk tradition haft en utrensning hemma (av klockor som rök på tradera) Så ryssamlingen har krympt rejält till dessa 4 som jag inte säljer. När en klocka legat några år utan användning är det dags att låta någon annan glädja sig över den tycker jag.
1000010439.jpg

Har i sann rysk tradition haft en utrensning hemma (av klockor som rök på tradera) Så ryssamlingen har krympt rejält till dessa 4 som jag inte säljer. När en klocka legat några år utan användning är det dags att låta någon annan glädja sig över den tycker jag.
1000010439.jpg
En riktigt fin samling det där! Detta med att sälja av klockor måste jag ärligt erkänna att jag är ohemult dålig på... 😁

Tillbaka
Topp