Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till nytillskottet!Orsaken till min bristande aktivitet här det senaste året
Den här är lite rolig och dessutom i väldigt bra skick.
What, den har jag aldrig sett!Kul! Fint skick.
Då är det bara o leta efter en sådan här med...
Fint, lite äldre, 2414-verk!Dagens.
Servade den igår, går bra.
Gott nytt på er vänner!
Gott nytt, Maz!!Upps, redan 2025?
De två som hjälpte mig genom transitionen mellan 24 och 25 var AH Riise XO Reserve och min civile Shturmanskie-kronograf.
Från 1994, 95 eller möjligen 96.
På racingläder!
Gott nytt, alla klockomaner!
Jädrar så trevlig!Dagens jobb.
Plocka isär en nos Slava 2428, limma och ja... Det blev en tavla! Ligger och torkar för att hängas upp imorgon!
Rolig och inspirerande idé!Dagens jobb.
Plocka isär en nos Slava 2428, limma och ja... Det blev en tavla! Ligger och torkar för att hängas upp imorgon!
Jädrar så trevlig!
Rolig och inspirerande idé!
Grym!Första fredagen 2025 tillbringas med lite ovanlig men väldigt trevlig Buran på handleden.
Vädret känns lite soligt????????????????????????Nyservad för ett par dagar sedan.
Skall det föreställa ett stoppljus var ordningen lite ovanlig: (uppifrån) gult, grönt, rött!Passade på att serva en Slava 2428 idag.
Klockan har vart i tråden förr, men det var nog ett tag sedan.
Vädret känns lite soligt????????????????????????
Schnygg klocka!
Skall det föreställa ett stoppljus var ordningen lite ovanlig: (uppifrån) gult, grönt, rött!
Det där med grönt fett; Är det grönt eller belyser du med ljus på något sätt så att fettet syns på detta sätt?Servad igår.
Dinipro Energo. Poljoturverk.
Servar en Vostok idag, massa grönt fett på fel ställen