Jaha, då var det fredag, dessutom den 13:e. Radio Room från andra serien säkrar upp läget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart är bästa stället att hitta sånna här godbitar och andra vintageryssar? Finns det andra alternativ än eBay och etsy?Jäkligt fina. Kanske man skulle komplettera samlingen med de nya versionerna. Här är mina två
Vart är bästa stället att hitta sånna här godbitar och andra vintageryssar? Finns det andra alternativ än eBay och etsy?
Jaha, då var det fredag, dessutom den 13:e. Radio Room från andra serien säkrar upp läget.
Go fredag vänner!bryter av med jobbklockan i tråden!!!!
Tack!det var en julklapp från en kollega.undebar kopp!
Ordning återställd med en patinerad Vostok tunna nu.
(Obs!bil parkerad i väntan på fru!)
Bezelen är blekt och sista pluttarna ifyllda med lume!älskar nattlus då även tavla och visare är omlumade.Lagom smutsig när den röda i bezeln har en helt annan färg, eller det kanske är färgen som är blekt?
Kul att du låter sista biten på bandet bara sticka upp sådär. Lagom jobbigt och se på när man har vardags-ocd...
Bezelen är blekt och sista pluttarna ifyllda med lume!älskar nattlus då även tavla och visare är omlumade.
Ibland störs jag av flärp men inte på denna flaktisk så förlåt!
Skulle nån av dom kunna heta '485?Är det någon som vet mer om dessa lite märkliga Vostok-klockor med plastboett? Inte så vanliga, framförallt i bra skick.
Brukar kronan sticka ut på detta sätt?
Tack, detta måste jag dyka ner lite mer iSkulle nån av dom kunna heta '485?
Här kan du läsa lite:
Revue VOSTOK KOMANDIRSKIE Black Plastic Case
Voici une petite revue de ce model. Désolé pour les commentaires, j'ai bien peur de dire des âneries, donc place aux photos, pour cette présentation. Juste pourwww.montres-russes.orgVOSTOK KOMANDIRSKIE watch *Black Plastic Case*
Donc voilà, je n'ai décidément aucune volonté pour 2013 Sur un autre post, j'ai découvert cette montre que je ne connaissais pas, j'ai du la manquer quelque parwww.montres-russes.org
De går under namnet studentklocka har jag för mig,här kommer min.Är det någon som vet mer om dessa lite märkliga Vostok-klockor med plastboett? Inte så vanliga, framförallt i bra skick.
Är det någon som vet mer om dessa lite märkliga Vostok-klockor med plastboett? Inte så vanliga, framförallt i bra skick.
Skulle nån av dom kunna heta '485?
Här kan du läsa lite:
Revue VOSTOK KOMANDIRSKIE Black Plastic Case
Voici une petite revue de ce model. Désolé pour les commentaires, j'ai bien peur de dire des âneries, donc place aux photos, pour cette présentation. Juste pourwww.montres-russes.orgVOSTOK KOMANDIRSKIE watch *Black Plastic Case*
Donc voilà, je n'ai décidément aucune volonté pour 2013 Sur un autre post, j'ai découvert cette montre que je ne connaissais pas, j'ai du la manquer quelque parwww.montres-russes.org
Ny klocka! Nyservad (gick inte när den kom häromdagen). Urverket är inte vackert, men fungerar fint nu! Fick hänga med till gymmet...
Urverk
Många delar i detta automatverk. Funkar inte och snabbställa datum, skall se om jag har en del o byta med (var lite rost på en del).
Ändå riktigt bra gjort att få liv i den! Gillar urtavlan riktigt mycket! Snabbinställningen brukar ofta krångla på dessa ur så ingen ovanlig åkomma.Ny klocka! Nyservad (gick inte när den kom häromdagen). Urverket är inte vackert, men fungerar fint nu! Fick hänga med till gymmet...
Urverk
Många delar i detta automatverk. Funkar inte och snabbställa datum, skall se om jag har en del o byta med (var lite rost på en del).
Ändå riktigt bra gjort att få liv i den! Gillar urtavlan riktigt mycket! Snabbinställningen brukar ofta krångla på dessa ur så ingen ovanlig åkomma.
Ville ha något lite rött att matcha till guldbandet för jobbets julfest så det fick bli denna scuba dude med swapped bezel.