FahdAsk
Basic
Tror jag är kär.Compressor fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag är kär.Compressor fredag!
спасибо!Это здорово!
Den är grymt bra!
Tack!ja den är mycket trevligTror jag är kär.
Tack! Noterar exaktheten i urverket på - 20 till +40 sekunder. Kan bara intyga att man får ställa om den ganska ofta....
Grattis!! Det där är verkligen en cool klocka och med ett riktigt märkligt hybrid-urverk!! As cool!! Urverks porr på hög nivå!!Min "nya" Luch med ett elektromekaniskt 3055 verk!
Tackar!och den är även urverksljud porr!Grattis!! Det där är verkligen en cool klocka och med ett riktigt märkligt hybrid-urverk!! As cool!! Urverks porr på hög nivå!!
Grattis!riktigt fin den!Min nya Amphibia.
Snygg! Vad har du för tankar kring 020-caset? Har aldrig sett det i verkligheten, bara på bild..
Mitt bidrag denna fredag, en riktigt trevlig ryss.
Ett riktigt lyckat case. Den här har jag köpt här på KS och den finns på https://meranom.com/en/komandirskie-classic/vostok-watch-komandirskie-020741.html. Jag gillar färgsättningen diskret svart/guld. Detta ex snittar +12s/d vilket jag tycker är OK.Snygg! Vad har du för tankar kring 020-caset? Har aldrig sett det i verkligheten, bara på bild..
Mitt bidrag denna fredag, en riktigt trevlig ryss.
Hörde jag Ryssfredag?!?
Vostok Amphibian #110647 med bezel från Chistopolcity och trendigt Nato.
Ryssfredag med en VDV-grön Vostok Komandarskie med ett rödgrön Marine Nationale-strap.
Grattis och va kul att se så många fina ryssar!dagens fredag
Samma klocka i onsdags under ett poolpass där dess husse har en fet jävla abstinens på utomhusdykning
Snygg!blev riktigt "biffig" med den bezelen.Fredagsklockan.
Den här ska egentligen ha en röd bezel i min "modd" men nu har jag lånat ut den till min Radio Room-modd.
Den där urtavlan tycker jag är så snygg och den röda bezeln gör den "varmare". Den här är inte så tokig den heller.Snygg!blev riktigt "biffig" med den bezelen.
Det som gör den lite speciell är att den är från CCCP-tiden eller tiden mellan CCCP och Russia. Det ser man längst ner på urtavlan. Det saknas en ursprungsmärkning där.Den där urtavlan tycker jag är så snygg och den röda bezeln gör den "varmare". Den här är inte så tokig den heller.
Så här såg den ut med röd bezel:
Tackar för tipps!det var bra pris på den särskilt iom att den är servad!Det som gör den lite speciell är att den är från CCCP-tiden eller tiden mellan CCCP och Russia. Det ser man längst ner på urtavlan. Det saknas en ursprungsmärkning där.
Den finns en liknande på eBay nu för ca 700 kr, inkl. frakt för den som är intresserad.
https://www.ebay.com/itm/Rare-USSR-Authentic-Mechanical-watch-VOSTOK-AMPHIBIAN-self-starter-18-j-334/362616751779?hash=item546da486a3:g:EIsAAOSwqYRcrXjO&LH_ItemCondition=3000
Har inte haft nån men även jag har sneglat på den för den är fin så grattis till köpet och du får referera den när den anländer!Gått och sneglat på denna ett tag men nu tog jag och beställde en!
Får börja plöja alla 165 sidorna här nu men innan dess måste jag ju fråga om någon här har eller har haft denna?
Har saknat en klocka med vit tavla för länge nu och den där var ju bara för frän för att inte testa!Har inte haft nån men även jag har sneglat på den för den är fin så grattis till köpet och du får referera den när den anländer!
Samma smak som jag hör jag!ja den är fin och sommrig!Har saknat en klocka med vit tavla för länge nu och den där var ju bara för frän för att inte testa!
Fanns i lite olika färger men för mig var det bara vit som var aktuell.