Javisst, på med ett orange gummi så är man redo för sommaren sen!Samma smak som jag hör jag!ja den är fin och sommrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javisst, på med ett orange gummi så är man redo för sommaren sen!Samma smak som jag hör jag!ja den är fin och sommrig!
Kommer bli kanon!Javisst, på med ett orange gummi så är man redo för sommaren sen!
Snygg klocka. Fint balanserad urtavla med bara tre färger som ligger i skarp kontrast med varandra.Gått och sneglat på denna ett tag men nu tog jag och beställde en!
Får börja plöja alla 165 sidorna här nu men innan dess måste jag ju fråga om någon här har eller har haft denna?
Den har så många rätt att jag måste testa, inga stora pengar heller.Snygg klocka. Fint balanserad urtavla med bara tre färger som ligger i skarp kontrast med varandra.
Jag gillar egentligen inte datum på urtavlor men den här urtavlan gör en annorlunda datumvisning. Bra tänkt.
Tror att din klocka har samma urverk som den här. Vostoks 2416b. En riktig "arbetshäst".
20 mm krona!? Då kan du ju ställa in klockan även när du har boxhandskarna på dig!Den har så många rätt att jag måste testa, inga stora pengar heller.
Jag är löjligt svag för compressor stil men har ingen för tillfället.
Enda jag är orolig för är storleken på kronorna och att det bara är 20mm.
20mm bandbredd20 mm krona!? Då kan du ju ställa in klockan även när du har boxhandskarna på dig!
20 mm bandbredd blir bra. Vill du ha bredare går det nog att "finta" bandhornen med ett gummiarmband.20mm bandbredd
Men kronorna ser skapligt överdimensionerade ut tycker jag.
Eller så är det för att de sitter ganska tätt.
Rent estetiskt hade jag gärna sett de sitta längre isär.
Den är fin den!Komandirskie!
Älskar den! Använder den flera dagar i veckanDen är fin den!
Snygg homage Beo! Orginalet ju så otroligt ovanlig att det blir enklare att göra en homage av den.Här kommer några bilder på mitt senaste alster!en homage på 3e generarionen NVCh-30, en militär dykar klocka!
Ja och så pinkig blev den inte ju!Snygg homage Beo! Orginalet ju så otroligt ovanlig att det blir enklare att göra en homage av den.
Förstår jag för den tavlan är ju mumma i solskenet!Älskar den! Använder den flera dagar i veckan
Lite sent svar men här är min i alla fall på min 17cm handled, fantastiskt litet ur och nej 39mm är inte för stort enligt min mening.Någon som har en Vostok Classica?
Blir ju sugen när man ser de bilderna nedan (stulna från nätet, -tack och förlåt!).
Funderar lite på storleken bara, borde den inte varit 36-38mm?! Rädd att 39 blir stort..
Skitsnygg!Lite sent svar men här är min i alla fall på min 17cm handled, fantastiskt litet ur och nej 39mm är inte för stort enligt min mening.
Man tackar och bockar Jag hade turen att fånga en av de absolut sista verkar det som, de tycks inte ens finnas kvar i katalogen hos Meranom längre Endast guldfärgade kvar nu. Här några bilder på mesh också, inte mina dock.Skitsnygg!
Uhh!den är fin och får mig att längta till Compressor fredag!Ett s.k. "kodakmoment" dök upp igår. Armen och kameran åkte upp relexmässigt. Så här såg det ut.
Mycket tjusig. Den hamnar absolut på min "att köpa lista".Ett s.k. "kodakmoment" dök upp igår. Armen och kameran åkte upp relexmässigt. Så här såg det ut.
Så jäkla snygg.Lite sent svar men här är min i alla fall på min 17cm handled, fantastiskt litet ur och nej 39mm är inte för stort enligt min mening.
Det där är nog en av de bättre klockor - av de ryska - som jag har. En av de modernaste också. Jag köper nästan bara vintage annars. Den där är var "flong-ny" när jag fick den. Helst hade jag velat ha ett "knallgult" armband eller ett i orange till den men hittade inga just då.Mycket tjusig. Den hamnar absolut på min "att köpa lista".
Originalet finns i två storlekar, 34mm och 39mmNågon som har en Vostok Classica?
Blir ju sugen när man ser de bilderna nedan (stulna från nätet, -tack och förlåt!).
Funderar lite på storleken bara, borde den inte varit 36-38mm?! Rädd att 39 blir stort..
Den var cool, var hittar man dem?Gått och sneglat på denna ett tag men nu tog jag och beställde en!
Får börja plöja alla 165 sidorna här nu men innan dess måste jag ju fråga om någon här har eller har haft denna?
https://meranom.com/en/amfibia/scuba/Det var cool, var hittar man dem?
Grattis!den var riktigt fin och min sommriga hälsar från morgonsolen!Inkommande