Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det samma och till alla andra medGlad påsk på er
Albatross boetten heter 320 när den är polerad, Enda skillnaden mellan 470 och 320 boetten är att 470 är borstad och 320 är polerad.
Ryssfredag och långfredag: Vostok Amphibian 470 ”Albatross” på enkelt svart Nato.
Men satan i gatan. Livslångt trauma. Hade för mig att det stod 470 i annonsen. Den är ju definitivt ej borstad. Nu har jag lärt mig ngt! Tack!Albatross boetten heter 320 när den är polerad, Enda skillnaden mellan 470 och 320 boetten är att 470 är borstad och 320 är polerad.
Så 320233 heter den du har där
Det stod säkert 470 i annonsen då inte alla har koll på dettaMen satan i gatan. Livslångt trauma. Hade för mig att det stod 470 i annonsen. Den är ju definitivt ej borstad. Nu har jag lärt mig ngt! Tack!
Snart så! Gäddan ska leka klart.Blev inget dopp idag då det va lite kyligt i vattnet ännu..
Sådär ska det se ut!Frrdags ryssen har fått ett mer sommrigt strapp från Zuludiver!
Tack!ja jag tyckte det passade fint med sekundvisaren!Sådär ska det se ut!
Mitt orangea ligger i bilen, klockan ligger på posten!Frrdags ryssen har fått ett mer sommrigt strapp från Zuludiver!
Gött!blir kul att se den!Mitt orangea ligger i bilen, klockan ligger på posten!
Det är nära nu
Grattis!den är riktigt fin.En supersnabb första bild!
Första intryck:
1. Vilket otroligt knepigt system för att ställa datumet!
2. Underbart skönt och mjukt original gummi!
3. Jäklar vad snygg den är!
4. Kronorna känns inte alls lika stora IRL.
Grattis!den är för j...a fin!Vostok Oficerskie:
Jag tror ju inte på trolleri men en god vän har servat en 40 år gammal klocka från min samling som garanterat har använts mycket. Den s.k. rouletteurtavlan. Den ser och känns nästan ny! Han har gjort mig och eventuellt kommande samlare av ryska klockor en stor tjänst.
Den enda gången - hittills - som jag har sett stämpeln "Zakaz MO CCCP" på en urtavla i en Amphibian boett är när det står Oficerskie på urtavlan.
Vostok Oficerskie:
Jag tror ju inte på trolleri men en god vän har servat en 40 år gammal klocka från min samling som garanterat har använts mycket. Den s.k. rouletteurtavlan. Den ser och känns nästan ny! Han har gjort mig och eventuellt kommande samlare av ryska klockor en stor tjänst.
Den enda gången - hittills - som jag har sett stämpeln "Zakaz MO CCCP" på en urtavla i en Amphibian boett är när det står Oficerskie på urtavlan.
Här kommer en till!fast utan officerskie så jag nu!tänkte på zakaz mo cccp och klickadeHär är en annan variant av Zakaz MO CCCP Oficerskie på en urtavla i en Amphibia
Vacker natur och vacker dinka!men vad är det vita i bakgrunden?Ute på tur i solskenet
Hehe! Det "vita" är lämningar av vintern som kämpar sig kvar, men snart är det nog ett minne blottVacker natur och vacker dinka!men vad är det vita i bakgrunden?