Två kompisar...
![]()
... i trevligt sällskap
![]()
Det var två alltså! Funderade just på hade du inte fått den än...
Skillnad på visare, är det allt? Det kanske kommer i den beskrivning dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två kompisar...
![]()
... i trevligt sällskap
![]()
Japp, det kommerDet var två alltså! Funderade just på hade du inte fått den än...
Skillnad på visare, är det allt? Det kanske kommer i den beskrivning dock...
Den passar fint där!Provkör den nya Ostwok'en som jag fick på min födelsedag, riktigt fin!!!
![]()
Min häsar men den är liiite mer patinerad!Tonneau-tisdag
![]()
Canvas-bandet såg väldigt intressant ut. Tack!De här banden har jag kört på min, dock sitter inget band på just nu
Nato 22m läder
![]()
Rios Canvas 22mm
![]()
Glasbaksida.
![]()
Tackar! Kom också i det ukrainska paketet för några dagar sedan.En guldig med röd tavla, najs!!!
Raketa "Goroda" är verkligen trevliga och lite ovanliga klockor. Min röd hälsar!
Väldigt fint skick på den!Raketa "Goroda" är verkligen trevliga och lite ovanliga klockor. Min röd hälsar!
![]()
Väldigt fint skick på den!Om jag kommer ihåg rätt från ryskastudierna betyder "Goroda" dyr eller skatt. Finns det någon speciell anledning till att de kallas så?
Exakt, det är det jag har lärt mig, eller eventuellt "städer"?Betyder väl stad?
Ja, jag tänker fel, blandar ihop det. Dorogoi var ordet som jag blandade ihop det med.Betyder väl stad?
Älskar dessa "historie-inlägg" - tack!!!På tal om Goroda gjorde jag nedanstående inlägg för ett bra tag sedan rörande denna klockmodell inkl lite lek med systemkamera och ljustält.
Dom där med ”liggande ovaler” är så grymt fulsnygga!!!En titt på två till!
Luch 3045, elektromekanisk. Nytt urverk för mig, läste lite om det för ett tag sedan.
![]()
Fungerar, men bara med tavlan ner, tror balansaxeln är av.
![]()
Poljot, står still. Saknar bom o krona.
Innan
![]()
Efter
![]()
Kul glas på denna!
![]()
Dom där med ”liggande ovaler” är så grymt fulsnygga!!!
![]()