Tack så mycket!Mysig tavla och bezel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket!Mysig tavla och bezel!
Jäklar vad coola!! Grymt!!Ahh!idag ankom 3 st nya Luch 3055orbörjar bli en liten samling!
Nörda ner dig totalt nu Beo!Ahh!idag ankom 3 st nya Luch 3055orbörjar bli en liten samling!
Tack!ja var o en av dem har sin egen charm!Jäklar vad coola!! Grymt!!
Japp!tänkte jag ska köra ett litet bildmedley med dem varje dag en sväng sen!för jädra trevliga dinkor!Nörda ner dig totalt nu Beo!
Ja så kan man med göra!en Vomega!!Skaplig bastard!! Vostok "Omega" Banan...
En av dom största Vostok säljarna på E-bay som tillverkat urtavlan och har till dessa salu... Bra gjord men total fejk så klart...
Japp!!Ja så kan man med göra!en Vomega!!
Hmmm!ett antal tyvär.Japp!!
Läskigt bra gjord urtavla... Undra hur många andra fejkade urtavlor som tillverkats där och sålts som original??
När du monterat sekundvisaren har du då haft mothåll på undersidan verket så fjädern inte tryckts ut?om inte så förstår jag att den hoppar för då kommer inte visaren ner på axeln ordentligt.En stund senare.. #ryskkvalitet
Det har hänt tidigare, jag kanske monterar sekundvisaren fel. Någon som varit med om något liknande?
Tack för läckra actionbilder med Vostoken i sin rätta miljö!och för en fin insatts i sjöarna."Städa Sverige" idag.
https://www.stadasverige.se/news/pa-lordag-stadas-varldens-strander-av-over-1-miljon-ungdomar/
Jävlar vad folk dricker Tuborg
Nej, det har jag inte haft.. Skall testa detNär du monterat sekundvisaren har du då haft mothåll på undersidan verket så fjädern inte tryckts ut?om inte så förstår jag att den hoppar för då kommer inte visaren ner på axeln ordentligt.
Tänk på att hålla ett plant mothåll på fjädern som håller sekundaxeln och sen trycker dit visaren så ska du se det går kalas!Nej, det har jag inte haft.. Skall testa det
Nä den är helfin ju!och lilla "ninen" med.Med risk för spam på forumet, men är då iallafall inte ensam om att digga den här
Tusen tack, riktigt förvånad över vostoc länkarna är väl inte allt för mycket att hurra över men riktigt charmiga ur, även Benny kaninen är en riktigt charmörNä den är helfin ju!och lilla "ninen" med.
Ja Vostok klockorna är trevliga,och Meranom.com säljer länkar till den som är mycket bra faktist om man vill byta,men nato mm funkar ju med,och Benny såg jättefin ut!Tusen tack, riktigt förvånad över vostoc länkarna är väl inte allt för mycket att hurra över men riktigt charmiga ur, även Benny kaninen är en riktigt charmör
Köpte ett mesh därifrån som jag är riktigt nöjd med, speciellt för Sins ynka 12dollar hade absolut inte förväntat mig att länken skulle va så pass bra, borde inte fråga då jag funderar på en vostoc gmt men vart inhandlar du dina luch? Riktigt fin samling!Ja Vostok klockorna är trevliga,och Meranom.com säljer länkar till den som är mycket bra faktist om man vill byta,men nato mm funkar ju med,och Benny såg jättefin ut!
Jag köper dem från ebay och en rysk sida,om du funderar så kolla en handlare på ebay som heter whitelion-2 för han säljer fina och nyservade som går fantastiskt bra och det kan jag gå i god för(han har sålt/servat 7 av mina)Köpte ett mesh därifrån som jag är riktigt nöjd med, speciellt för Sins ynka 12dollar hade absolut inte förväntat mig att länken skulle va så pass bra, borde inte fråga då jag funderar på en vostoc gmt men vart inhandlar du dina luch? Riktigt fin samling!
Härlig samling!Godkvällens
En bild på mina små ryssar.
1 Vostok Amphibie, 2 Vostok komandirskie 3aka3 mo cccp, och 4 små Poljotar
det va den guldiga Poljoten som fick upp mina ögon för ryssarna sen är det ju alltid lite kul å ha nått från Soviet