Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Med små medel kan man fixa fina dinkor. Ny vridning och ”nytt” band på Amphibian som kom med ryska posten idag. Aka Yachtski.
Snyggt!
Vart ju skit bra! Tänkte köpa samma vridning som du använde på den andra men typiskt nog var det slutsålt..Tack Det där geting-insertet ovan var tänkt till denna Tonneau, men YM blev bra det med
Vart ju skit bra! Tänkte köpa samma vridning som du använde på den andra men typiskt nog var det slutsålt..
Nu önskar jag nog för mycket men har du nån koll på hur lång tid det brukar ta?Ajdå, jag som just hade tänkt beställa ytterligare en Då blir det nog till att vila på hanen och hoppas på att han tillverkar en ny batch inom kort...
Nu önskar jag nog för mycket men har du nån koll på hur lång tid det brukar ta?
Skulle precis dra ett Mail när jag skulle kolla vad bezelen heter och ser att dom redan finns inne igenTyvärr, ingen koll på det, men har fått för mig att han är serviceinriktad och allmänt tillmötesgående, så drar du iväg en fråga så svarar han säkert PM:a gärna mig om du får något besked från honom!
@Teppas79 Har du tips på vart man kan handla insert? Hitta inte riktigt nån jag fastna för på one second closer så har inte beställt nån vridning ännu
Okej tack! Synd att dom inte hade Batman på one second closer smidigt att ta allt från samma ställeInsert finns det bra utbud på (till skillnad från bezel). Det beror ffa på att insert till SKX 007/009 passar även Vostok. Detta gäller alltså på diametern, sedan kan väl bredden variera, men det är nog i allmänhet inga problem... Jag tror att de flesta som säljer inserts har konto på Ebay, så där finns mycket kul att hitta (sök SKX)
Okej tack! Synd att dom inte hade Batman på one second closer smidigt att ta allt från samma ställe
Grattis!det blev super snyggt!bra jobbbat!Nu med svart datum skiva! Jag är nöjd
Tackar @Beo som fixade möjligheten!
Jag tog mig tid att montera den, gick hyfsat snabbt!
Grattis till en kultklocka BeoHär är några bilder till på desert shielden som beställdes av en amerikan som heter Bruce Ericson för att hedra operation desert shield och den första upplagan tillverjades i 10000 exemplar,här är en länk med kul info om den för den som är nyfiken.
https://vintagewatchinc.com/ussr/vostok/desert-shield/
Takar!ja det var lite jagande innan jag fann den,ska spara på min andra kultklocka tills det är finväder innan visning!Grattis till en kultklocka Beo
Riktigt snygg, grattis!Med små medel kan man fixa fina dinkor. Ny vridning och ”nytt” band på Amphibian som kom med ryska posten idag. Aka Yachtski.
Snygg, betydligt mer clean utan datum. Grattis!Vostok Scuba dude, no date
Hittade en till! Scuba dude utan datum med en "transitional" urtavla. Det här tycker jag är en av de snyggaste urtavlor Vostok har gjort. Ganska ovanliga så jag måste ha den till samlingen, tyckte jag. Den här är klarblå. Min mobilkamera klarar inte att visa det riktigt. Det finns en med svart urtavla i samlingen sen tidigare.
Riktigt snygg, grattis!
Blev ju riktigt bra med mesh! Får nog skaffa en mesh till min också.Inviger denna idag. Kom på gummi men föredrar shark. Tror att jag låter den vara i övrigt Hoppas att du ska bli nöjd med din Lord_tito88.
Jäklar vilket skick!! Den där har någon varit väldigt rädd om!! Grym fångst!! Grattis!!Här är några bilder till på desert shielden som beställdes av en amerikan som heter Bruce Ericson för att hedra operation desert shield och den första upplagan tillverjades i 10000 exemplar,här är en länk med kul info om den för den som är nyfiken.
https://vintagewatchinc.com/ussr/vostok/desert-shield/
Tackar!ja jag blev riktigt glad över den!Jäklar vilket skick!! Den där har någon varit väldigt rädd om!! Grym fångst!! Grattis!!
Snyggt!Rysstisdag även här. Dressat idag.