Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Suveränt vacker! Klockren kombo med den bezeln.Äntligen kom aluminium bezelen till min kyrilliska 350amycket lyckat tycker jag!
Tackar!Suveränt vacker! Klockren kombo med den bezeln.
Man kan ju också ha allt i samma färg!Detta måste väl vara en av de ”enklaste” Vostokarna. Kan inte låta bli att gilla den skarpt.
Man kan ju också ha allt i samma färg!
Klassisk dykare.Amphibia 710SE. Verkar vara lite smått ovanlig. Eller inte. Tror den kom i stort sett detta utförande från Meranom. Flickvännen tycker den är bland mina bättre
Är jag rätt påläst:En häftig och udda klocka! Gillar verkligen tavlan. Vad har du för storlek på den?
Härligt att höra att man inte är ensam i träsket!Vostok.. Det är något som drar ner mig djupare och djupare i den ryska famnen. Visst, jag uppskattar och älskar klockor från andra tillverkare/hantverkare/konstnärer, klockor som antagligen (mest troligt) är bättre och ”finare”.. Men nog fan faller jag tillbaks till Vostok, dess utseende och enkelhet ger mig abstinens, jag längtar hem till lådan för att spänna på en Vostok på handleden efter en dag med ’intevostok’. En vän slängde över sin Rolex och bad mig testa, den var vacker och skön, men likväl så längtade jag bara efter en Vostok..
Börjar tro att det är nåt fel på mig..
Är jag rätt påläst:
Oklart årtal; men definitivt 70-tal (typ 45 år ung!)
cal.2409A
Bredd: 38mm UK, 41mm MK
Höjd: 43mm med de "fasta luggarna".
A keeper!!!
Vostok.. Det är något som drar ner mig djupare och djupare i den ryska famnen. Visst, jag uppskattar och älskar klockor från andra tillverkare/hantverkare/konstnärer, klockor som antagligen (mest troligt) är bättre och ”finare”.. Men nog fan faller jag tillbaks till Vostok, dess utseende och enkelhet ger mig abstinens, jag längtar hem till lådan för att spänna på en Vostok på handleden efter en dag med ’intevostok’. En vän slängde över sin Rolex och bad mig testa, den var vacker och skön, men likväl så längtade jag bara efter en Vostok..
Börjar tro att det är nåt fel på mig..
Inviger denna idag. Kom på gummi men föredrar shark. Tror att jag låter den vara i övrigt Hoppas att du ska bli nöjd med din Lord_tito88.
Då var momsen betald
Är det Vostok mesh du har på klockan?
Det är inte Vostok. Såvitt jag vet gör de inte shark, utan bara mesh med kortare mönster, typ Milano (jag kan förstås ha fel, och om så är fallet skulle jag gärna köpa ett par original Vostok)
Kaliber: 2409AÄr jag rätt påläst:
Oklart årtal; men definitivt 70-tal (typ 45 år ung!)
cal.2409A
Bredd: 38mm UK, 41mm MK
Höjd: 43mm med de "fasta luggarna".
A keeper!!!
Rackarns att du inte frågade tidigare för jag har en på väg till mig som jag beställt på en rysk sida som heter Meshok men kolla på med säljaren favinov på ebay,han har inget listat men kan säkerligen hjälpa dig.Letade svart datum skiva på Ebay, hittade tyvärr inte. Fanns ej i lager på Meranom heller, så istället köpte jag nya visare från One second closer!
Blev hel nöjd med dom!
Vet någon var det går att få tag i svart datum skiva med? så är jag tacksam för tips!
Googlade Meshok, var hardcore en hel del kul objekt! Men bara på ryska ? Tog translate i webbläsaren på någon sida, funkar det bra att beställa där?Rackarns att du inte frågade tidigare för jag har en på väg till mig som jag beställt på en rysk sida som heter Meshok men kolla på med säljaren favinov på ebay,han har inget listat men kan säkerligen hjälpa dig.
Ja det finns mycket kul där och det är bara och registrera sig och sen beställa,meeeen!man måste påminna säljarna att fylla i tullsedeln ordentligt med innehåll,vikt och värde annars blir det trubbel med postnord men annars inga problem!Googlade Meshok, var hardcore en hel del kul objekt! Men bara på ryska ? Tog translate i webbläsaren på någon sida, funkar det bra att beställa där?