• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Blåser av balkongen snart!:eek:
940D6E6A-DC1F-46FB-AB20-388C3C7D0624.jpeg

Alltså vad har hänt med posten? Ingen rörelse ALLS på tracking på en vecka! Två paket som stått helt still. Håller på att bli galen!
Grattis till Alban!
Tack:) Yes, postgången är oerhört långsam nu. Jag misstänker att det ffa beror på utlandet... Ett brev från Ungern tog över en månad. Sedan vet jag inte hur mycket man kan lita på trackingen - det känns som att statusen plötsligt går från ”skickad” direkt till ”levererad”, utan uppdateringar däremellan.

Senast ändrad:
Tack! Jag fastnade för ffa krackeleringen på tavlan:) Kollade och texten är röd, om detta är såsom det ska se ut låter jag dock vara osagt...Kanske du vet Beo? Verkar ju finnas lite olika varianter även när det gäller den röda texten...
34C5732D-F118-454B-862C-AAE064BE7CC2.jpeg
Kanon!kan bara grattulera till en äkta radio room och de är riktigt läckra tycker jag och albatrossen är en fin rackare och bära med:hungry:,jag jagar faktist nån likadan själv:D!

Kanon!kan bara grattulera till en äkta radio room och de är riktigt läckra tycker jag och albatrossen är en fin rackare och bära med:hungry:,jag jagar faktist nån likadan själv:D!

Tack o bock! Den är faktiskt mycket fin att bära, vilket förvånade mig lite. Perfekt storlek på boetten tycker jag. Albatrossen känns redan som en favorit och gammal vän:)

• Like
Reactions: Beo
Grattis! Den där är lätt att tycka om. Urtavlan har en rätt skön effekt på handleden. En samlarklocka med en rolig bakgrund. Jag ska inte förstöra ditt nöje med att söka upp bakgrunden själv.

Tackar! Jag är nöjd (som framgått:D). Har tidigare läst lite på nätet om RR och dess historia (men det finns nog mycket mer att lära) - den känns som ett historiskt dokument nästan lika mycket som en klocka, vilket tilltalar mig.

Tack:) Yes, postgången är oerhört långsam nu. Jag misstänker att det ffa beror på utlandet... Ett brev från Ungern tog över en månad. Sedan vet jag inte hur mycket man kan lita på trackingen - det känns som att statusen plötsligt går från ”skickad” direkt till ”levererad”, utan uppdateringar däremellan.

Tillbaka
Topp