Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maffig!!!Helgen gick fort, trots allt!
Riktig skönhet det där. Gamla Ministry-boetten är ju ännu snyggare än nya (som ändå är en favorit...)Blåsvädret idag kräver en stadig Ministry!
Maffig!!!
Tackar!ja de sitter riktigt bekvämt på armen!Riktig skönhet det där. Gamla Ministry-boetten är ju ännu snyggare än nya (som ändå är en favorit...)
Ah, han har klätt upp sig fint idag.Blåser av balkongen snart!
Ja, och de är lite halvknepiga att hitta till ett rimligt pris.Riktig skönhet det där. Gamla Ministry-boetten är ju ännu snyggare än nya (som ändå är en favorit...)
Japp!man måste göra sig till lite ibland!Ah, han har klätt upp sig fint idag.
Alltså vad har hänt med posten? Ingen rörelse ALLS på tracking på en vecka! Två paket som stått helt still. Håller på att bli galen!Den anlände till sist - Albatrosen. Gillar den direkt från start
Grattis!mycket fin raidio roomhar du öppnat baklocket och kollat om det är den röda texten på verket med?Den anlände till sist - Albatrosen. Gillar den direkt från start
Grattis!mycket fin raidio roomhar du öppnat baklocket och kollat om det är den röda texten på verket med?
Tack Yes, postgången är oerhört långsam nu. Jag misstänker att det ffa beror på utlandet... Ett brev från Ungern tog över en månad. Sedan vet jag inte hur mycket man kan lita på trackingen - det känns som att statusen plötsligt går från ”skickad” direkt till ”levererad”, utan uppdateringar däremellan.Alltså vad har hänt med posten? Ingen rörelse ALLS på tracking på en vecka! Två paket som stått helt still. Håller på att bli galen!
Grattis till Alban!
Kanon!kan bara grattulera till en äkta radio room och de är riktigt läckra tycker jag och albatrossen är en fin rackare och bära med,jag jagar faktist nån likadan själv!Tack! Jag fastnade för ffa krackeleringen på tavlan Kollade och texten är röd, om detta är såsom det ska se ut låter jag dock vara osagt...Kanske du vet Beo? Verkar ju finnas lite olika varianter även när det gäller den röda texten...
Grattis! Den där är lätt att tycka om. Urtavlan har en rätt skön effekt på handleden. En samlarklocka med en rolig bakgrund. Jag ska inte förstöra ditt nöje med att söka upp bakgrunden själv.Den anlände till sist - Albatrosen. Gillar den direkt från start
Kanon!kan bara grattulera till en äkta radio room och de är riktigt läckra tycker jag och albatrossen är en fin rackare och bära med,jag jagar faktist nån likadan själv!
Grattis! Den där är lätt att tycka om. Urtavlan har en rätt skön effekt på handleden. En samlarklocka med en rolig bakgrund. Jag ska inte förstöra ditt nöje med att söka upp bakgrunden själv.
Tack Yes, postgången är oerhört långsam nu. Jag misstänker att det ffa beror på utlandet... Ett brev från Ungern tog över en månad. Sedan vet jag inte hur mycket man kan lita på trackingen - det känns som att statusen plötsligt går från ”skickad” direkt till ”levererad”, utan uppdateringar däremellan.
Vad vore jag för medmänniska om jag inte delade med migHåller på att bli galen av att vänta på något som inte rör sig!
Dreglar över bilder från nätet så länge...
Tortyr....Vad vore jag för medmänniska om jag inte delade med mig
Jag kan rekommendera denna artikel: https://vintagewatchinc.com/ussr/vostok/nvch-30/
... till alla Vostok-nerdar.
Artikeln är publicerad den första april...Trevlig läsning! Finns mycket kuriös historia kring Vostok. Själv läste jag just denna vansinniga hyllning till Amphibia
https://www.fratellowatches.com/breaking-news-man-sets-diving-depth-record-in-vostok-amphibia/
Artikeln är publicerad den första april...