Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
12mm, så funkar absolutHärlig, hur hög är den, funkar till skjortan?
Grönt är skönt.A, den var ju riktigt fin, jag får glädja mig åt min nya gröna kamrat
Mycket mycket fin! Är det ett tåg?Kastar upp en bild på min fredagsdinka. Jag sysslar lite med självvald isolering nu när influensan härjar vilt i Stockholm. Jobbet måste jag gå till men all annan tid är hemma. I brist på nå't att göra bytte jag spänne på armbandet till den här.
Den här urtavlan är så snygg.
Japp! En kompis "lever sin dröm" och kör tåg. Han tog bilden åt mig.Mycket mycket fin! Är det ett tåg?
Det här är en gammal "tunna" som "skurits om" lite:
Det är egentligen en ganska enkel klocka i en "stenhård" boett. Den går lite för fort.Hård! Ser ut att klara det mesta
Vackra,hållbara och funktionella!Oh, those russians
Får man fråga vilket band du har på din Vostok?Glad Påsk på er alla Ryss älskare!
Finklocka passar till finrestaurang!På finrestaurang med min Vostok Amphibian #710659 (“Ministry”).
Naturligtvis får du det!det är ett sailcloth från Royal straps och är väldans skönt!Får man fråga vilket band du har på din Vostok?
Ja jädra post gång nu men resultatet ser ut att bli bra!Corona-postgång är otroligt frustrerande. Väntar fortfarande på blånad sekundvisare från Meranom och färg till rotorn, men sen så....
Tack för uppmuntran!Ja jädra post gång nu men resultatet ser ut att bli bra!
Corona-postgång är otroligt frustrerande. Väntar fortfarande på blånad sekundvisare från Meranom och färg till rotorn, men sen så....
Blir snyggt det där. Jag gillar verkligen den där bezeln, skön retrokänsla med de grova tänderna.
Håller med om postgången. Själv har jag väntat över en månad på en Albatros... Och det är inom EU... Bara hoppas att man inte blivit blåst