Hmm!ja går det så går det!"Fabriksfixad" försöksmodell skriver dom på eBay.
Men typ 10k känns lite mycket ...
https://www.ebay.com/itm/RARE-Vosto...504870?hash=item28950f60e6:g:LGsAAOSweLte82bN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm!ja går det så går det!"Fabriksfixad" försöksmodell skriver dom på eBay.
https://www.ebay.com/itm/RARE-Vosto...504870?hash=item28950f60e6:g:LGsAAOSweLte82bN
Jag har läst om den och sett den en gång förr och även den hade den där urtavlan.. Ska vara jäkligt ovanlig och kallas som du skriver "Turtle".God eftermiddag rysskunniga.
Håller precis på att införskaffa en Amphibia Neptune, men snubblade över denna.
Enligt beskrivningen en ovanlig "Turtle" och "Ministry" (!) men känner inte igen "tunna-modellen" helt utan kronskydd.
Tyckte den var riktigt cool, med sitt kantiga utseende.
Ovanlig, eller en gammal känd?
(Bild stulen från nätet).
10 000 kr är alldeles för mycket."Fabriksfixad" försöksmodell skriver dom på eBay.
Just det, jag glömde nästan en sak... Det står ju dessutom "Vattentät" på urtavlan!?God eftermiddag rysskunniga.
Håller precis på att införskaffa en Amphibia Neptune, men snubblade över denna.
Enligt beskrivningen en ovanlig "Turtle" och "Ministry" (!) men känner inte igen "tunna-modellen" helt utan kronskydd.
Tyckte den var riktigt cool, med sitt kantiga utseende.
Ovanlig, eller en gammal känd?
(Bild stulen från nätet).
Riktigt fin den där!no date big lume dots!Den här har fått lite handledstid den här veckan:
Zissou är kult! Vilken skön grön färg på bezeln. "Bryter" snyggt med urtavlan.Favoriten på. Timegraphern visade fö att det är just denna av mina ryssar som håller tiden bäst - så gott som perfekt (de flesta andra fortar sig...)
Snyggt!Lade några minuter på ett skrapjobb - gillar den bättre efter
Tack Min insats på denna är dock blygsam. Inte gjort mer än att byta bezel (som jag alltså skrapat bort färgen på) + nytt band.Snyggt!
Behövs inte alltid mer än så, allt jag gjort på min 710406 är att borsta vridningen och bytt band, har dock funderat på att också pilla bort färgen alt fylla i med nåt annatTack Min insats på denna är dock blygsam. Inte gjort mer än att byta bezel (som jag alltså skrapat bort färgen på) + nytt band.
Behövs inte alltid mer än så, allt jag gjort på min 710406 är att borsta vridningen och bytt band, har dock funderat på att också pilla bort färgen alt fylla i med nåt annat
Ja man skulle nog ta tag i det däraTycker absolut att du ska måla lite Kul sätt att få en unik look på din Vostok.
1a generationen NVCh-30som jag räddade från ryska döden!
Tackar!Bra jobbat Beo! Läcker!
Grattis!den har ju en finfin charm ju!grymt band med!vad är det för nått?ett hirsch?Hittade nyss en Komandirskie på loppis (låg i en hög omgiven av fejk-Rolex/Breitling och annat junk...). Verkar ticka på och hålla tiden ok, men insåg lite för sent att den är så gott som omöjlig att ställa Nåväl, den har sin charm ändå...
Grattis!den har ju en finfin charm ju!grymt band med!vad är det för nått?ett hirsch?
Bandet blev kalas till den!det är svårt att säga vad det beror på med att ställa tiden?det kan vara regeln som gått av eller något?men reservdelar finns om det är såTack, vill inte kalla den ett fynd, men fin liten para-trooper Vet du förresten om det (mot förmodan) skulle räcka att byta krona för att kunna ställa den? Den ”hakar inte i” utan ”rappar över” ... Bandet är ett enkelt omärkt mocka i mossgrönt, men passade ganska bra på denna
Grattis!den var rackarns fin du!och vad kul med inskriptionen!Mitt spontanköp från mars har tagit sig fram, lärde mig här att det fanns en borstad variant av min favoritboett, Albatrossen.
Så det var bara att klicka hem en som var lagom insliten.
Med gravyr dessutom, kan ju utläsa 1990 iaf
Grattis!den var rackarns fin du!och vad kul med inskriptionen!
Bandet blev kalas till den!det är svårt att säga vad det beror på med att ställa tiden?det kan vara regeln som gått av eller något?men reservdelar finns om det är så