Kreacon
Guld
Underbar profil. Vad är det för boett?Bättre än Seiko 5 Sport... Hell Yeah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar profil. Vad är det för boett?Bättre än Seiko 5 Sport... Hell Yeah
Jag har en så'n här om du vill ha? Den är lite mera vintage och det är inte samma boett. Den funkar fantastiskt bra.Sugen på att prova en 420059. Någon som har en liggandes?
Väldigt trevlig! Ny eller vintage?Ryssfredag!
Förbereder lite inför upptagning i morgon.
Underbar profil. Vad är det för boett?
Den var ju hästlängder coolare än en ny producerad men jag måste vara lite tråkig och avböja. Blir lite för mycket jobb för mig och jag är rätt såld på 420 boetten. Tack för förslaget!Jag har en så'n här om du vill ha? Den är lite mera vintage och det är inte samma boett. Den funkar fantastiskt bra.
Om du vill ha en annan boett köper du bara en tom 420-boett eller snyggare ( tror jag ) en 710- boett.
Hur ser den ut från övriga håll? Galet sköna profiler.Bidrar med en till profilbild:
090-boett med borstad ovansida, här snackar vi Pimp My Vostok
Ser väldigt fint ut. Har du, eller någon annan provat att borsta själv? Är lite sugen på en 710, men har då tänkt borsta den. Nyfiken på om man får det tillräckligt bra.Så jäkla skön kontrast mellan den blanka bezeln och den borstade boetten, och det är riktigt proffsigt gjort
Tackar.Väldigt trevlig! Ny eller vintage?
Det är ganska fullt i min klocklåda men jag "trålar igenom" nya klockor på eBay dagligen ändå, av gammal vana.
I mitten av augusti fastnade jag på den här. Den kostade inte speciellt mycket och jag gillade den som fan.
Det ser ut som en Raketa "Big zero" men jag är tveksam. Spelar egentligen ingen roll. Jag köpte den för att jag tyckte att den var snygg. Allt behöver inte vara samlingsobjekt liksom. Nu återstår att se om den går bra. Den får sitta på min arm några dagar.
Boetten är kromad mässing tyvärr. Urverket är nog ett modernare Raketa 2623, tror jag.
Paketet var feldeklarerat hos Tullen och Postnord hade kunnat skicka tillbaka paketet till avsändaren, om de följt sina rutiner. Nu var de vänliga att be mig om underlag för att Tullen skulle kunna tulla mitt paket. Det ska Postnord ha stilpoäng för! Jäkligt juste faktiskt.
Riktigt tuff, kul fynd!Det är ganska fullt i min klocklåda men jag "trålar igenom" nya klockor på eBay dagligen ändå, av gammal vana.
I mitten av augusti fastnade jag på den här. Den kostade inte speciellt mycket och jag gillade den som fan.
Det ser ut som en Raketa "Big zero" men jag är tveksam. Spelar egentligen ingen roll. Jag köpte den för att jag tyckte att den var snygg. Allt behöver inte vara samlingsobjekt liksom. Nu återstår att se om den går bra. Den får sitta på min arm några dagar.
Boetten är kromad mässing tyvärr. Urverket är nog ett modernare Raketa 2623, tror jag.
Paketet var feldeklarerat hos Tullen och Postnord hade kunnat skicka tillbaka paketet till avsändaren, om de följt sina rutiner. Nu var de vänliga att be mig om underlag för att Tullen skulle kunna tulla mitt paket. Det ska Postnord ha stilpoäng för! Jäkligt juste faktiskt.
Riktigt cool. Kan inte finnas så många av den väl?Det är ganska fullt i min klocklåda men jag "trålar igenom" nya klockor på eBay dagligen ändå, av gammal vana.
Jag vet inte men jag tror att det är någon kreativ "hobbypulare" som lyckats riktigt, riktigt bra med urtavlan. Boetten och urverket är Raketa men urtavlan känner jag inte igen. Det kanske är Raketa som lattjar lite och testar marknaden? Jag har sett samma säljare sälja två stycken nästan likadana de senaste veckorna. Han/hon kanske har ett lager av urtavlan?Riktigt cool. Kan inte finnas så många av den väl?
Ny Scuba Dudski 670 för dagen. En ryssfavoritboett, kanske lite underskattad men vad vet jag...
Ja, jag tror det. Ska efterlikna gammal bakelit och är definitivt inte safir iaf. Härligt upphöjda "3D index" med lume ocksåDen där bezeln ser smaskig ut, är det akrylglas också?
Schtekig!God Tisdag.
Se fär ja!plöttsligt händer det!den var riktigt frän ju!Det är ganska fullt i min klocklåda men jag "trålar igenom" nya klockor på eBay dagligen ändå, av gammal vana.
Ja, jag tror det. Ska efterlikna gammal bakelit och är definitivt inte safir iaf. Härligt upphöjda "3D index" med lume också
Oj som i bra får vi hoppas Inlägget är custom made från odokadolo_industries, väldans läckra. Fick inspiration när jag såg den här på IG.OJ!! Var hittar jag denna bezel?
Tja, fråga... om jag förstått det rätt så är det samma boett som Vostok 670 fast med borstad finish eller är jag helt ute och cyklar här?Ryssfredag!
Min groda och min Vostok Komandirskie K65 (#650840) tillönskar eder alla en fröjdefull helg!
Ingen som har lust att byta ngt med grå/svarta toner mot denna färgglada ryss? Trevlig helg!Nya kläder på en relativt ny dinka. Ligger antagligen ute på sälj inom kort, men om någon vill byta mot en vintage ryss är det bara att hojta till!