Mycket fin! Notera en punkt över stjärnan! Har endast noterat det med 3AKA3 tavlor.Vi kör en bild på dagens klocka, som fö inte har någonting att göra med den tidigare upplagda bildgåtan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin! Notera en punkt över stjärnan! Har endast noterat det med 3AKA3 tavlor.Vi kör en bild på dagens klocka, som fö inte har någonting att göra med den tidigare upplagda bildgåtan!
Bra val av boett. Jag tycker att 710 boetten är den snyggaste. Enda nackdelen är att det finns vissa begränsningar vad gäller val av bezel då kronan är infälld i boetten jämfört med 150, 170 och 090 boetterna. Men det är ju bara att kolla när man väljer bezel.Så kom Amphibian på armen. Byte av bezel så snart jag hittar nån kul... Gillar denna också, även om länken är aningen rassligare än den på Komandierskien. Tur jag hittade hit så jag kan njuta av roliga, prisvärda ryssar!
Kul, det där har jag faktiskt inte noterat tidigare. Jag har en annan liknande, se nedan, som inte är en 3AKA3 och den har mycket riktigt två punkter över stjärnan!Mycket fin! Notera en punkt över stjärnan! Har endast noterat det med 3AKA3 tavlor.
Tack för tipset, hade jag inte ens tänkt på. Kronan alltså. Denna jag gillade bäst också och är glad att den passar bra på armenBra val av boett. Jag tycker att 710 boetten är den snyggaste. Enda nackdelen är att det finns vissa begränsningar vad gäller val av bezel då kronan är infälld i boetten jämfört med 150, 170 och 090 boetterna. Men det är ju bara att kolla när man väljer bezel.
Det är lätt hänt och inget att skämmas förStora anledningen till att jag halkade in på ryssarna vara att jag tänkte egentligen bygga ihop en SKX åt mig själv, men såg att ryssarna var enkla och billiga så tänkte testa lite på de först. Så nu är det som det är
Ingen dålig start, din är fantastisk!Fasen oxo! Har trillat dit på en ryss och nu har jag en till tråd o följa som garanterat kommer innebära mer spenderade ..
Diggar den vridringen men inte inlägget, för seikoaktigt och typsnittet skär sig tavla/inlägg, tycker det blir för stökigt.Vad tycker ni om denna kombon? Testar en ny bezel.
Tack för din input. Jag har faktiskt inte tänk på typsnittet utan mest fokuserat på färgkombinationer. När man letar inlägg hädanefter blir det ytterligare en faktor att ta hänsyn till.Diggar den vridringen men inte inlägget, för seikoaktigt och typsnittet skär sig tavla/inlägg, tycker det blir för stökigt.
Förmodligen bara jag så ta det med en rejäl skopa salt
Man blir helt miljöskadad efter ett tag, vänta du baraTack för din input. Jag har faktiskt inte tänk på typsnittet utan mest fokuserat på färgkombinationer. Nu när man letar inlägg hädanefter blir det ytterligare en faktor att ta hänsyn till.
Man blir helt miljöskadad efter ett tag, vänta du bara
Riktigt snyggt! Min spontana reaktion var att, "Inget lume på visarna, men det är väl OK..." Sedan bläddrade jag ner till nästa bild! COOOOL! Dessutom riktigt lyckat med den målade minutvisaren!På tal om moddar så slänger jag in mitt senaste projekt som jag tror är färdigt nu. Nytt glas, vridring samt handmålad minut.
Schleten var grundtanken, blir aldrig helt nöjd men blev ungefär som tänkt
Vilken härlig retro-look. Mycket snygg.Äntligen har min första UFO - "Hulken" - landat på posten efter över två månaders leveranstid! Känns helt OK på armen och inte alls så hög som jag hade befarat.
Tack, ja, jag är mycket nöjd. Sticker ut på ett diskret sätt. Dessutom i oväntat bra skick. Kristallen i oväntat bra skick och sannolikt bytt.Vilken härlig retro-look. Mycket snygg.
Cool. Ser ut som en riktig yrkes-dykare.På tal om moddar så slänger jag in mitt senaste projekt som jag tror är färdigt nu. Nytt glas, vridring samt handmålad minut.
Schleten var grundtanken, blir aldrig helt nöjd men blev ungefär som tänkt
Tack snällaste! Ja, kanske inte så uppenbart vid första anblick, desto roligare. Blir tydligt och lättavläst i alla ljusförhållanden och gillar även att det blir som en 3D-effekt i vissa ljusRiktigt snyggt! Min spontana reaktion var att, "Inget lume på visarna, men det är väl OK..." Sedan bläddrade jag ner till nästa bild! COOOOL! Dessutom riktigt lyckat med den målade minutvisaren!
Cool. Ser ut som en riktig yrkes-dykare.
Nytt glas? Berätta.
Boetten? Är det en 150 som sprayats svart?
Tack så mycket! Mad Max tooligt låg i fokus (finns det någon rysk motsvarighet?).Ja, berätta gärna hur du gjort med färgningen. Ser coolt ut när det chippats av lite sådär, tror du resten kommer hålla eller lossna vartefter ?
Grym! Själv har jag en svartgul/guld UFO Raketa, men grönt ÄR ju skönt ...Äntligen har min första UFO - "Hulken" - landat på posten efter över två månaders leveranstid! Känns helt OK på armen och inte alls så hög som jag hade befarat.
Hur snygg som helst och paddlarna är ju som små konstverk bara de!Glädjen när man får följa med pappa på jobbet, men också göra sig grönt militärklädd!
Min Nvch30 Gen2-hommage på stabilt Nato.
Aldrig riktigt fått klart för mig om det är en packning under glaset eller inte? Och var får man tag på en sån isåfall? De som säljs på meranom är väl bara för kronan och boettlocket?Tack så mycket! Mad Max tooligt låg i fokus (finns det någon rysk motsvarighet?).
Boetten är en gammal 710 och glaset var bortom all räddning, passade på att trycka in ett nytt när jag bytte packningar och så.
Ingen packning där, bara glasring och glasAldrig riktigt fått klart för mig om det är en packning under glaset eller inte? Och var får man tag på en sån isåfall? De som säljs på meranom är väl bara för kronan och boettlocket?