• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Någon som vet vad detta är?
Från säljaren: "Rysk klocka, 24 timmars visning, från en äldre Antonov, - mycket sällsynt"
Screenshot_20210313_154253.jpg
 

Delgada

Patek
Det hade vart kul o testa en orginallänk, äger ingen än...

Jag har hört någonstans att det finns folk som slänger hela saker som är hela och som andra kan ha nytta av, känns så 1900-tal och inte 2021 😜

Edit: Kom och tänka på det gamla ordspråket Для одного – мусор, для другого – сокровище
Du har helt rätt. Jag skäms en smula...☹
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Går ju att lösa med avbetalning så är bara att köra på.
Screenshot_20210313_171801.jpg

Jaha, det var ju inte så farligt! Bara lägga i kundvagnen då. Månadskostnaden var ju klart rimlig! 🤑

Får bara lära mig flyga också, men hur svårt kan det va?!

Perfekt och veta också att det åtminstone finns två reservdelsklockor här (om klockan i planet skulle sluta fungera)!

Edit: Undrar hur det här tas emot här hemma? Du, jag har köpt ett flygplan. Funderar även på och börja samla även det ihop med klockor...
 
Senast ändrad:

Vostok

Audemars
Komandierskie.com har lite
Meranom.com
Vostok-watches24.com
One-second-closer.com custom gjorda grejer, skickas från polen
Och en del andra ställen, finns andra med bättre koll än mig

Nyproduktion av aluminiumbezeln med relief siffrorna som satt på den första Amphibiorna som efterfrågades finns ej på någon av de sidor du räknade upp där utan det är nog bara på Meshok du kan finna den är jag rädd :)

1615663686769.png
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
För ett par veckor hjälpte @Samlarn mig i min akuta nöd, då det uppdagades att jag saknade en Dude-utan-datum-med-stora-lume-pluttar. Vid leverans testade jag omgående att byta bezel, men någonstans fick jag en klar bild av vad det var jag ville få fram. 350-dykar-bezeln åkte tillbaka på klockan och efter veckans leverans av band och länkar landade jag i nedanstående resultat, som jag iafall är väldigt nöjd med själv.
20210313_193947.jpg
 
Topp