Henrik.Sanborn
Silver
Det där känns fel på något sätt.659302064 • Mastersintime.com
www.mastersintime.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där känns fel på något sätt.659302064 • Mastersintime.com
www.mastersintime.com
Bund, bundare, bundast!659302064 • Mastersintime.com
www.mastersintime.com
Vad tänker ni rysskunniga kring värdet på denna? (Fått erbjudande om att köpa den)
Fin klocka! Lyckats läsa mig till att de skapades för ubåtsbesättningar och polarexpeditioner. Ska man titta enbart på tradera så kostar de runt 1500-2000. Går säkert att få mer exakta uppgifter. Vad jag förstått är de inte jättevanliga.
Vad tänker ni rysskunniga kring värdet på denna? (Fått erbjudande om att köpa den)
Det där, det är ett riktigt orch-bund minsann!På tal om bund, kom på att jag hade ett band till dock har jag ingen klocka som passar, väldigt brett och fastnitat band, så passar bara vissa klockor.
Det där, det är ett riktigt orch-bund minsann!
Vad för slags varelse är detta tänkt att bäras av tro?Det där, det är ett riktigt orch-bund minsann!
Vad för slags varelse är detta tänkt att bäras av tro?
Ahhh!jag är så sugen på ett falklandstrap igen,är det mobbföråds lukt i ditt med.Idag blev det en gammal "sniper" på Falklands strap
Idag blev det en gammal "sniper" på Falklands strap
Falkandstrap? Förklara för en okunnig.Ahhh!jag är så sugen på ett falklandstrap igen,är det mobbföråds lukt i ditt med.
Det är ett strap som royal marines använde/r bland annat i falklans kriget,jag skickar länk så kan du kolla!Falkandstrap? Förklara för en okunnig.
Japp!! Man får små flashbacks till den gröna tiden när man rör på armenAhhh!jag är så sugen på ett falklandstrap igen,är det mobbföråds lukt i ditt med.
Falkandstrap? Förklara för en okunnig.
Det är ett strap som royal marines använde/r bland annat i falklans kriget,jag skickar länk så kan du kolla!
Royal Marines Falklands Era Strap
Item code: 73655 Genuine new old stock vintage RM Falkland issue buckle on new MoD webbing strap These were part of Royal Marines kit in green, issued with their bergen rucksack as a utility strap for many different uses. Being 19/20mm with a quick adjust very secure buckle, they make the...www.cwcwatch.com
Min står på garagetaket så den är inte direkt i vägen på tomtenAh, alltid lär man dig nått! Coolt!
Om man äger ett sådant band måste man nog även äga en Sea Harrier. F-n, det kommer bli trångt på tomten...
Tack, då lärde man sig något nytt, även idag!Det är ett strap som royal marines använde/r bland annat i falklans kriget,jag skickar länk så kan du kolla!
Royal Marines Falklands Era Strap
Item code: 73655 Genuine new old stock vintage RM Falkland issue buckle on new MoD webbing strap These were part of Royal Marines kit in green, issued with their bergen rucksack as a utility strap for many different uses. Being 19/20mm with a quick adjust very secure buckle, they make the...www.cwcwatch.com
Min står på garagetaket så den är inte direkt i vägen på tomten
I väntans tider...