• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Lite blötväder kräver dykare med "vattentätt" armband!😉
16201366080785981632279972841715.jpg
 
Är det någon av er som har något kul boettlock liggande som passar 090?
Om så är jag spekulant
 
Var det inte typ nedanstående vi hade uppe för diskussion för ett tag sedan? Först tror jag att det var budgivning, men det gick väl sådär (jag bjöd tex inte själv.) Priset gick sedan ner lite granna och det blev fri frakt, så då tänkte jag att en svart Dude utan datum med stora lumepluttar kan ju aldrig vara helt fel att ha i den lilla samlingen...
Amphibian_Dude_No_Date-01.jpg
 
Var det inte typ nedanstående vi hade uppe för diskussion för ett tag sedan? Först tror jag att det var budgivning, men det gick väl sådär (jag bjöd tex inte själv.) Priset gick sedan ner lite granna och det blev fri frakt, så då tänkte jag att en svart Dude utan datum med stora lumepluttar kan ju aldrig vara helt fel att ha i den lilla samlingen...
Amphibian_Dude_No_Date-01.jpg
Jo, den har varit uppe här. Hade den själv på watchlist. Va bra pris på den och kul att den kommer "hit"!
 
Var det inte typ nedanstående vi hade uppe för diskussion för ett tag sedan? Först tror jag att det var budgivning, men det gick väl sådär (jag bjöd tex inte själv.) Priset gick sedan ner lite granna och det blev fri frakt, så då tänkte jag att en svart Dude utan datum med stora lumepluttar kan ju aldrig vara helt fel att ha i den lilla samlingen...
Amphibian_Dude_No_Date-01.jpg

Ja, aldrig fel! 😀

Jag väntar på min, tar nog några veckor till innan den kommer.

Har ett annat paket just nu hos tullen, hoppas de släpper den vidare snart (det går i 🐌-fart).
 
Tja, vi får väl se...

Vi får väl se till att vd:n får en ordentlig månadslön så att hon är tillräckligt motiverad att förbättra verksamheten, hon har nu lite låg lön nu! 😜

Dagens klocka...
20210505_170856.jpg
Jo, skojade bara då det varit minst tre på senare tiden i tråden som fått paket tillbakaskickade, men förhoppningsvis löser det sig. Min status på paket ser ut såhär just nu och räknar med att minst ett till inte går igenom vid första försöket :
Screenshot_20210505_172431.jpg
Screenshot_20210505_172408.jpg
 
Ang äldre varianter av Radio Room. Har jag förstått det rätt att första bilden är en "fejktavla", medan andra bilden är en korrekt tavla med annorlunda, mer simpelt, ankare?

Edit: Även avsaknad av lumepluppar på den första.
Screenshot_20210506_120128.jpg
Screenshot_20210506_120106.jpg
 
Senast ändrad:
Ang äldre varianter av Radio Room. Har jag förstått det rätt att första bilden är en "fejktavla", medan andra bilden är en korrekt tavla med annorlunda, mer simpelt, ankare?
Screenshot_20210506_120128.jpg
Screenshot_20210506_120106.jpg
Jupp!
Denna sammanställning är riktigt ok!
 
Jupp!
Denna sammanställning är riktigt ok!
Ah, tack. Visste att jag sett det någonstans. Fanns båda varianter på Ebay så blev lite fundersam.
 
Tillbaka
Topp