Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ouhh så snygg den blev på det strappet!Påtvingad tjänsteresa.
Går sååå mycket lättare med ny graal som @Beo varit surrogatfader till.
350 på ”Vietnam-canvas”.
Ryssar när dom är som bäst!
Jaaa! Absolut en sån eller åt det hålletKanske en Kosmonaut?
Absolut! Jag skickar PM.Jaaa! Absolut en sån eller åt det hållet
Kikat på standard på vostok 24, men tar emot att beställa när det är det enda jag villhöver just nu... Är den till salu?
Snygg, bra djup i tavlan! "Russian Product" har jag inte sett tidigare.Jag är inte så inne på moddade Amphibia, men den här tyckte jag va läcker:
Det ser ut att vara den tavlan som har ref nr 007 och boetten är väl en 060 om jag inte misstar mig.Snygg, bra djup i tavlan! "Russian Product" har jag inte sett tidigare.
Jo, den har varit uppe här. Hade den själv på watchlist. Va bra pris på den och kul att den kommer "hit"!Var det inte typ nedanstående vi hade uppe för diskussion för ett tag sedan? Först tror jag att det var budgivning, men det gick väl sådär (jag bjöd tex inte själv.) Priset gick sedan ner lite granna och det blev fri frakt, så då tänkte jag att en svart Dude utan datum med stora lumepluttar kan ju aldrig vara helt fel att ha i den lilla samlingen...
Var det inte typ nedanstående vi hade uppe för diskussion för ett tag sedan? Först tror jag att det var budgivning, men det gick väl sådär (jag bjöd tex inte själv.) Priset gick sedan ner lite granna och det blev fri frakt, så då tänkte jag att en svart Dude utan datum med stora lumepluttar kan ju aldrig vara helt fel att ha i den lilla samlingen...
Släpper vidare tillbaka till RysslandJa, aldrig fel!
Jag väntar på min, tar nog några veckor till innan den kommer.
Har ett annat paket just nu hos tullen, hoppas de släpper den vidare snart (det går i -fart).
Den där boetten sitter faktiskt riktigt skönt på armen.. Gillar den skarpt!!Jag är inte så inne på moddade Amphibia, men den här tyckte jag va läcker:
Släpper vidare tillbaka till Ryssland
Jo, skojade bara då det varit minst tre på senare tiden i tråden som fått paket tillbakaskickade, men förhoppningsvis löser det sig. Min status på paket ser ut såhär just nu och räknar med att minst ett till inte går igenom vid första försöket :Tja, vi får väl se...
Vi får väl se till att vd:n får en ordentlig månadslön så att hon är tillräckligt motiverad att förbättra verksamheten, hon har nu lite låg lön nu!
Dagens klocka...
Jo, skojade bara då det varit minst tre på senare tiden i tråden som fått paket tillbakaskickade, men förhoppningsvis löser det sig. Min status på paket ser ut såhär just nu och räknar med att minst ett till inte går igenom vid första försöket :
Jo, skojade bara då det varit minst tre på senare tiden i tråden som fått paket tillbakaskickade, men förhoppningsvis löser det sig. Min status på paket ser ut såhär just nu och räknar med att minst ett till inte går igenom vid första försöket :
@Rikala Parcels. Här är länken om du har Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brightstripe.parcels
Bara testat ett tag men verkar fungera bra.
Jupp!Ang äldre varianter av Radio Room. Har jag förstått det rätt att första bilden är en "fejktavla", medan andra bilden är en korrekt tavla med annorlunda, mer simpelt, ankare?
Ah, tack. Visste att jag sett det någonstans. Fanns båda varianter på Ebay så blev lite fundersam.Jupp!
Denna sammanställning är riktigt ok!
Vostok Radio Room Reference & Buying Guide
The Vostok Radio Room (also known as Radio Room Operator or "RR" / "RRO") is the perfect example of a popular (some would say iconic) model from the Chistopol watch factory. All the components ofvintagewatchinc.com