Ingen aning fick den med klockan.
Ok! Är det en ambiphia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning fick den med klockan.
Japp det är en Amphibia scuba dude^^Ok! Är det en ambiphia?
Sitter och småfluktar på en Pamphibia, rättare sagt en 170964. Är Meranom stället att shoppa på eller borde man kolla något annat?
Tack för tips! Satte upp mig på Meranoms notifikationer. Ska göra det på resterande sidor också.Meranom, Kommandirskie.com, Vostok-watches24 etc. Var den nu finns i lager.
En riktigt klassisk Scuba Dude mao!En av de Vostoks jag planerar att skaffa är just den Scuba dude med blå(turkos tycker jag det ser ut som) urtavla. Kanske beställer nån extra bezel så jag kan variera.
Ha ha, det blev en riktig Scuba-Dude-fredag detta!Får väl byta jag också då
Önskan är min lag!men det får då börja på måndag och tio dagar framåt då,idag får vi nöja oss med en homage på NVCh-30 3e generationen och jag önskar alla en fin Ryssfredag och en härlig helg sen!Nu när vi ha ljuset med oss nästan varje dag har jag en önskan till kamrat @Beo . Och det är en presentation dag till dag med fina tavelbilder av de magnifika Luch klockorna du då och då flashar på tråden. Hur många har du? Räcker en vecka med en klocka per dag?
Önskan är min lag!men det får då börja på måndag och tio dagar framåt då,idag får vi nöja oss med en homage på NVCh-30 3e generationen och jag önskar alla en fin Ryssfredag och en härlig helg sen!
Obs!jag står stilla!
Nää!det är ju en 4 ståplats(Ford Anglia 1962-67)Hmmm.. jag som trodde du satt ner???
Ha en trevlig kväll!
Svidar om till en liten fredagskronograf, kan ju aldrig vara fel.
Tror bilden syftar på att att hitta sin inre tysk?Hmm! Undra om det är handläggningstiden hos Postnord denna bild syftar på?