Lik-Molnija Tisdag!
Perfekt för skjorta?
Supernajs skick, passar perfekt ihop med bandet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lik-Molnija Tisdag!
Ja klockan passar nog bättre till skjorta än vad jag görPerfekt för skjorta?
Supernajs skick, passar perfekt ihop med bandet!
Denna lösning för att bära ett fickur på armen gillar jag över huvud taget väldigt mycket, inte minst som det var så det började ngn gång ca under WW1. Resten är historia och här sitter vi idag och nördar ner oss i armbandsur dagarna lång!Lik-Molnija Tisdag!
Denna lösning för att bära ett fickur på armen gillar jag över huvud taget väldigt mycket, inte minst som det var så det började ngn gång ca under WW1. Resten är historia och här sitter vi idag och nördar ner oss i armbandsur dagarna lång!
Är det dessa som kallas "Cadet" och inuti snurrar 2409?Lite bättre bild på de två små som kom förra veckan. Tyvärr går ingen, lär väl behöva åtminstone rengörning o oljning.
Här brevid en liten större vanlig 119.
Man kan inte annat en älska tunnorna kompisen hälsar så gottOlika som bär. Intressant att olika band och länkar så fundamentalt förändrar klockans totala intryck, tycker jag.
Är det dessa som kallas "Cadet" och inuti snurrar 2409?
Tonneau tisdag!nääää jag körde titan tisdag!!
Ursäkta bra klockor med rå kassabildermen snart blir det telefonbyte och då blir det för hoppningsvis bättre!
Min enda Cadet råkar iof ha kronan kl 2 och rysk guld-rasel-länk och udda tavla (tillverkad i Soviet men med ryska flaggan):Tror det kallas Cadet, fast än den inte har kronan på sniskan, men det vet säkert någon mer bevandrad än mig.
2409 verkar det vara..
Ja det ser bra ut. Men jag får nog säga att ditt bruna läder-nato är oöverträffat till den klockan.Godmorgon! Jag låter Dude, som nyligen parades ihop med mesh, sitta på handleden idag. Tycker att kombon sitter ganska bra ihop.
Jag kan hålla med (du har bra minne!) . Dessutom är det bandet i en trevlig och tunn läderkvalitet, långt ifrån ex cheapestnatostraps tjocka "halsdukar". Dock har detta band tillfälligt (?) lånats ut till min NVCh-30. Oavsett kul att variera lite. Jag hävdar ju annars ganska konsekvent att brunt läder aldrig är fel... om det inte är bundJa det ser bra ut. Men jag får nog säga att ditt bruna läder-nato är oöverträffat till den klockan.
Dämn! Cool!En kvälls fundering
Blev det något av detta projekt? Luna dude. Såg den av en slump på Google. Eftersom jag vägrar Facebook så kunde jag aldrig följa det den vägen 
Jag följer projektet via facebook, men måste erkänna att jag inte får kläm på hur det egentligen går. Ser spridda bilder på tavlor och en och annan bezel, men saknar grepp ang om det över huvud taget finns klockor att beställa. (kommer inte att beställa oavsett, men idén är jädrigt snygg och cool)Dämn! Cool!
Det känns som att du definitivt har valt rätt klocka för tufft uppdrag!Flyttat in kalvar under tak
Och så dagens.