Med andra ord. Exakt som all annat sovjetiskt.Nej, den tål mycket mer med den är specad till 200m djup
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med andra ord. Exakt som all annat sovjetiskt.Nej, den tål mycket mer med den är specad till 200m djup
Ett utdrag från klockanett.se angående vattentätheten på Vostok. Så du kan lugnt dyka ner i badkaretHar klurat fram att klockan till höger tål 20 bar tryck (200m), stämmer det?
Godmorgon kamrater!
Kaffe, sen jobbar vi.
Jag har köpt en del därifrån och håller med om att det funkar bra. Se det som ett ryskt ebay. Även etsy kör numera med att man betalar moms direkt vid köpet.Halloj hörni tänkte fråga om ni har nån erfarenhet att handla från Etsy.com de har ju ett rätt bra utbud av lite äldre Vostok där
Sa någon ministry måndag?
Zissouministrymånda
Då visar den ju iafall rätt tid två ggr per dygn, du vet bara inte när och även om du visste skulle du ändå inte kunna se hur mycket klockan var. Win-win!CustomMåndag
Gick loss med gravyren på en tavla... Blev helt ok. Lite svårt o se tiden, men vad gör väl det när urverket ändå inte går
Nämen... nyförvärv?Sa någon ministry måndag?
Zissouministrymånda
Fasen, vill ha!!! Såg om filmen häromdagen...
TackarNämen... nyförvärv?
Den här jag inte sett förut. Grattis! Riktigt snygg.
Vad gillar du 710 boetten då? Visst är den skön. Jag tycker den är skönare än 170 boetten, vilket är lite märkligt då det måttmässigt är väldigt lite som skiljer.Tackar
Kom med PostNord bilen idag. Bosse på klockanett kan man lita på, blixtsnabb leverans. Hade en önskan om just denna bezelen vilket han hade ett gäng. Blir ju en del byten för honom när han moddat, tycker denna bezelen gör sig fint och ger härlig klassisk känsla
Den är ju kult-kitchig den där guldklockan.Bytte... Fixades igår med rengjord balans, ny uppdragsfjäder och ruckning. Nu verkar den gå som den skall (balansfjädern klibbade ihop, uppdragsfjädern var nog av).
Den är ju kult-kitchig den där guldklockan.
En sån där man kunde tänka sig att Cornelis Vreeswijk kunde haft på 70-talet.
Jag undrar jag om inte ett bund skulle fullständiga det intrycket. Gärna ett lite pråligare bund med flätat skinn och så.! Ha ha.
Just fikat, fasen va socker dom slänger i yoghurten. Smakar ju mer eller mindre som glass
Javisst ja. Jag har ju sett den på bund. Passar perfekt på svart bund!Såg du den inte på bund i helgen?! Svart bund dock... Får leta ett riktigt sjukt bund till den!
Har klurat fram att klockan till höger tål 20 bar tryck (200m), stämmer det?
Glaset knäcktes en smula vid 1,6km ...Ett utdrag från klockanett.se angående vattentätheten på Vostok. Så du kan lugnt dyka ner i badkaret
"En Vostok Amphibian är byggd för att uppfylla samma krav på dykarur som Rolex Submariner. Den är standard issue för ryska flottan där marinens dykarna behöver en superpålitlig klocka vid t.ex. ubåtsräddning på stora djup. Den är satt till 20ATM/200Meter, men det är "minst". Jag har sett en test där en nisse verkligen ville sätta den på prov i en trycktest. Klockan höll tätt under otroligt tryck. Bakstycket började kollapsa vid 70ATM/700M och klockan imploderade först vid 82ATM/820M"
Bor du i en ubåt i småbåtshamnen? Ser hur som helst ut att vara en blöt väg hem sista biten. Snygg klockaHemgång.
Glaset knäcktes en smula vid 1,6km ...
Världens coolaste klockmärke.. 700 spänn liksom..
Bor du i en ubåt i småbåtshamnen? Ser hur som helst ut att vara en blöt väg hem sista biten. Snygg klocka