• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
Håller med och har dagens tunna!😊
NVCh-30 2a generationen.
5A76F238-376F-4912-95A3-815B7A557917.jpeg
Den där är drömmen!! Se till att posta ordentligt idag i tråden🤩
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Tisdag som sagt. Borde ge glaset på denna ärrade kompis en ordentlig genomgång inkl våtslippapper. Dessutom behöver den ev en liten ruckning; fortar sig lite för mycket. Testar dock först med en avmagnetisering, eftersom jag just upptäckte att fjäderpinnarna var magnetiska.
Annars är jag hemma idag med ordentlig halsinfektion. Jag är fullvaccinerad, så ganska lugn vad det gäller Covid. Skall dock för säkerhets skull testas under dagen. Första förkylningen jag åker på efter att pandemin bröt ut.
20210907_083342.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Tisdag som sagt. Borde ge glaset på denna ärrade kompis en ordentlig genomgång inkl våtslippapper. Dessutom behöver den ev en liten ruckning; fortar sig lite för mycket. Testar dock först med en avmagnetisering, eftersom jag just upptäckte att fjäderpinnarna var magnetiska.
Annars är jag hemma idag med ordentlig halsinfektion. Jag är fullvaccinerad, så ganska lugn vad det gäller Covid. Skall dock för säkerhets skull testas under dagen. Första förkylningen jag åker på efter att pandemin bröt ut.
20210907_083342.jpg

Krya på dig!
 

Rikala

Patek
2-Faktor

hepanter

Patek
2-Faktor
Träffade en kille en gång som hade bytt karriär ifrån IT till just bonde, har var hur nöjd som helst!

Har själv funderat på vad jag skall bli när jag blir stor, men harvar på inom IT...

Tycker också det är kul med lite foton från en vardag man sällan ser annars! 😃
Det finns en riktigt stor nackdel med detta yrket. Det är avsaknaden av semester, 1,5 dag i somras. Hela sommarn gick åt till att skörda, tvånget att gå upp riktigt tidigt varje dag året om. Men ska förhoppningsvis få lite avlastning nu framöver.
Men finns ju som sagt så mycket fördelar också helt klart!!!
 

branting

Cartier
02DD55F3-D597-4FBF-BEE0-4CDF4C08DC6D.jpeg

Börjar bli allt svårare att motivera inköpen för frugan nu… Hon hävdar att det blir allt mindre skillnad på klockorna jag köper och att man minsann inte behöver fler klockor som är nästan likadana… jaja, ibland får man enas om att man tycker olika 😂 Jag är iaf glad att ännu en klocka kom fram utan att behöva korsa Atlanten på en omväg hit eller tappas bort av PostNord. Trevlig kväll på er
 

MAz_666

Rolex
02DD55F3-D597-4FBF-BEE0-4CDF4C08DC6D.jpeg

Börjar bli allt svårare att motivera inköpen för frugan nu… Hon hävdar att det blir allt mindre skillnad på klockorna jag köper och att man minsann inte behöver fler klockor som är nästan likadana… jaja, ibland får man enas om att man tycker olika 😂 Jag är iaf glad att ännu en klocka kom fram utan att behöva korsa Atlanten på en omväg hit eller tappas bort av PostNord. Trevlig kväll på er
”Men, men, sekundvisaren är ju silver istället för röd!!!”
🤣😂🤣😂:cool:
 
Topp